واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

برگزاری جشنواره فیلکا هند با حضورایران

هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران به عنوان بخش ویژه جشنواره بین المللی فیلم ˈفیلکاˈ در جنوب هند برگزار می شود.
تدبیر24: مسوول خانه فرهنگ کشورمان در بمبئی روز چهارشنبه دراین باره گفت: در هفته فیلم ایران که در شهر ˈتریواندارمˈ مرکز ایالت کرالا در بخش ویژه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم ˈفیلکاˈ برگزار می شود، آثاری از سینمای معاصر کشورمان به نمایش در خواهد آمد.

ˈمهدی حسنخانیˈ افزود: با هماهنگی های بعمل آمده هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران در بخش نگاه ویژه این جشنواره از تاریخ 4 تا 10 مهرماه امسال با حضور شخصیت های فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی افزود: دراین هفته فیلم درنظر است آثاری همچون ˈطلا ومسˈ، ˈکودک و فرشتهˈ، ˈاینجا بدون منˈ، ˈآسمان محبوبˈ، ˈراه آبی آبریشمˈ، ˈآقایوسفˈ، ˈآلزایمرˈ و ˈ چهل سالگیˈ به نمایش درآید.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره فیلکا در بخش سینمای جهان نیز آثاری از کشورهای فرانسه، یونان، اسپانیا، لهستان، استرالیا، تایلند و چین به نمایش درخواهد آمد.

انجمن فرهنگی دوستداران فیلم ˈفیلکاˈ یک نهاد فرهنگی در شهر تریواندارم مرکز ایالت کرالا است، که به معرفی، اکران ماهانه و برگزاری جشنواره سالانه آثار برجسته سینمای جهان در محیط های فرهنگی و دانشگاهی می پردازد.

خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی در دوره های قبلی در بخش سینمای جهان این جشنواره مشارکت داشته و امسال نیز هماهنگی های لازم را انجام داده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: