واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

هشدار فرماندار اصفهان

وی با توجه به کاهش سن اعتیاد در خانم‌ها از خیرین اصفهان درخواست کرد نسبت به مشارکت و فعال کردن کمپ ترک اعتیاد مخصوص خانم‌ها اقدام نمایند.
تدبیر24: فرماندار اصفهان گفت: سن اعتیاد در بانوان اصفهانی کاهش یافته و انتظار می‌رود خیرین اصفهان نسبت به مشارکت و فعال نمودن کمپ ترک اعتیاد مخصوص خانم‌ها اقدام کنند.

فضل‌الله کفیل در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و روز کارمند، بر خدمت خالصانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید و اظهار کرد: سن اعتیاد در خانم‌ها در اصفهان کاهش یافته و از خیرین اصفهان می‌خواهیم  نسبت به مشارکت و فعال نمودن کمپ ترک اعتیاد مخصوص خانم‌ها اقدام کنند.

وی از تشکیل اتاق فکر در این شورا در راستای تدوین الگویی جامع و عالمانه برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر خبر داد و افزود: با تشکیل اتاق فکر و احصای مشکلات، آسیب‌های حوزه مواد مخدر و برنامه‌ریزی بر اساس آنالیز وضعیت موجود در جامعه می‌توان ضمن ارائه الگویی مناسب، گام مؤثری در مبارزه با این بلای خانمان‌سوز برداشت.

فرماندار اصفهان با اشاره به حجم بالای مطالعات و تحقیقات انجام شده در حوزه مواد مخدر و اعتیاد گفت: با عملیاتی کردن تحقیقات و مطالعات انجام شده، توجه و پیگیری وضعیت رهاشدگان از بند اعتیاد و فعال نمودن سازمان‌های مردم نهاد در حوزه اعتیاد به ویژه با اولویت زنان به عنوان بخش حساس جامعه، بسیاری از معضلات ناشی از اعتیاد نیز از قبیل سرقت، قتل و ... کاهش می‌یابد.

وی با توجه به کاهش سن اعتیاد در خانم‌ها از خیرین اصفهان درخواست کرد نسبت به مشارکت و فعال کردن کمپ ترک اعتیاد مخصوص خانم‌ها اقدام نمایند.

کفیل مردمی و عمومی کردن مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد و تشکیل اطاق فکر و آسیب‌شناسی گذشته و ارائه راهکارهای بومی و عملی برای مناطق آلوده و برنامه‌ریزی در ابعاد مختلف برای معتادین رها شده از اعتیاد را سه رکن اساسی در مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر عنوان کرد.

وی توجه به آمار واقعی را از دیگر عوامل موفقیت در برنامه‌ریزی مدون در این حوزه دانست و اظهار کرد: بایستی تمام اقشار جامعه را نسبت به این معضل اجتماعی حساس کنیم، به طوری که تمام افراد جامعه نگران اعتیاد بوده و در مقابله با آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

این مسئول برنامه‌ریزی و آگاهی‌بخشی به جوانان و نوجوانان در مدارس و دانشگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد و از مسئولان دستگاه‌های مرتبط خواست با استفاده از تحقیقات و کارهای علمی صورت گرفته، راهکارهایی اجرائی و علمی ارائه کنند.

وی به بازدید از کمپ‌های ترک اعتیاد شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی در جهت ارتقای کیفی کمپ‌های ترک اعتیاد صورت گرفته و لیکن تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم و این امر نیازمند ارائه الگویی جامع و نظارت فعال بر این‌گونه کمپ‌ها است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: