واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

محدودیت فعالیت نسل‌سوم تلفن‌همراه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نسل سوم تلفن همراه تا رسیدن پیوست فرهنگی تنها به اندازه فعلی خدمات می‌دهد.
تدبیر24: محمود واعظی امروز در یاسوج در پاسخ به این سؤال که آیا پرونده راه‌اندازی نسل سوم تلفن همراه باید در شورای عالی فضای مجازی مطرح شود یا خیر، اظهار کرد: طبق قانون چون این کار اجرایی و مربوط به دولت است نباید در شورای عالی فضای مجازی مطرح شود. بر همین اساس اختیار آن در دست دولت است و بر اساس برنامه‌هایی که داریم این کار را انجام خواهیم داد و همانند بقیه پروژه‌ها به این پروژه نگاه می‌کنیم که البته در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به اظهارات دادستان کل کشور تصریح کرد: آن چه که دادستان محترم در خصوص پیوست فرهنگی مطرح کرده درست است و ما هم اپراتورها را موظف کرده‌ایم که به آن چه در شورای عالی فضای مجازی در خصوص پیوست فرهنگی مطرح شده، عمل شود.

واعظی در همین خصوص افزود: به اپراتور نسل سوم اجازه داده‌ایم همان عملیات و فعالیت‌هایی که در سال‌های گذشته وجود داشته مانند رایتل را داشته باشد و بیش از رایتل به آن‌ها اجازه فعالیت نداده‌ایم تا این که پیوست فرهنگی مربوطه آماده شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه در ارتباط با شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: امیدواریم که با آمدن نسل سوم تلفن همراه شاهد باشیم که جوانان و دانشگاهیان بتوانند شبکه‌های اجتماعی داخلی را طراحی کرده و مردم از شبکه‌های بومی اجتماعی استفاده کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: