واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

تعویق دادگاه رهبر مخالفان ونزوئلا

دادگاهی لئوپولدو لوپز رهبر حزب مخالف دولت ˈاراده مردمیˈ ونزوئلا ، پس از اینکه روز پنجشنبه ، چهار تن از پنج پلیسی که برای دادن شهادت به دادگاه فراخوانده شده بودند تا روز 10 سپتامبر (19 شهریور) به تعویق افتاد.
تدبیر24: خوان کارلوس گوتیرز یکی از وکلای مدافع لوپز در این مورد گفت که گروه مدافع در هفته آینده اقدامات جدیدی را برای تلاش در اینکه شواهد و اسنادی که وکلای مذکور قبلا به دادگاه ارائه داده بودند و از سوی دادگاه پذیرفته نشده بود، انجام خواهند داد.

گوتیرز ادامه داد: این یک محاکمه است که دادگاه فقط می خواهد با شواهدی که دادستانی ارائه کرد؛ انجام گیرد زیرا به ما اجازه داده نشده تا شواهد و اسنادمان را ارائه دهیم و در نتیجه در این دادگاه فقط نیمی از حقایق را خواهیم داشت و همانطوری که می دانیم، با نیمی از حقایق هرگز عدالت برقرار نخواهد شد.

لوپز در این راستا، متهم به جرم ایجاد خسارات، آتش سوزی، تحریک و اتحاد برای تبهکاری در جریان تظاهرات های اعتراضی 12 فوریه (23 بهمن ) هزاران تن از مردم ونزوئلا علیه دولت ˈنیکولاس مادورو ˈرئیس جمهوری این کشور است و در این زمینه ممکن است که به 10 سال حبس محکوم شود .

مقامات ونزوئلایی معتقدند که لوپز ˈعامل فکریˈ این هرج و مرج ها از آغاز بحران کنونی حاکم در ونزوئلا بود ، می باشد .در جریان این اعتراضات که چندین هفته ادامه داشتند ، 42 نفر کشته ، نزدیک به یکهزار نفر مجروح و صدها تن دیگر نیز دستگیر شدند.

منبع:خبرگزاری اروپاپرس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: