واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

معرفی داوران گروه ایران

27 داور بین المللی والیبال قضاوت هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان جهان در لهستان را بر عهده دارند که 6 نفر آنان دور مقدماتی گروه چهارم را سوت خواهند زد.
تدبیر24: تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم دور مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان با تیم های آمریکا، ایتالیا، فرانسه، بلژیک و پورتوریکو همگروه است که مسابقات خود را از فردا نهم شهریورماه در شهر کراکوف پیگیری خواهد کرد.

در این شهر آندری زنوویچ روسی، تاراس ایلکیوی کانادایی، بوتانیسکای فنلاندی، عبدا... العنزی کویتی ،رولان چولاکیان آرژانتینی و چارلز کامدوم کامرونی دیدارهای این گروه را قضاوت می کنند.

شاهمیری داور ایرانی حاضر در این رقابت ها نیز همراه داورانی از ژاپن، اسلواکی، ایتالیا، مکزیک، مصر و لهستان بازیهای گروه دوم را بین تیم های برزیل، آلمان ، فنلاند، کوبا، تونس و کره جنوبی سوت خواهد زد.

تیم ملی والیبال بلژیک آخرین تیم گروه چهارم این رقابت بود که وارد شهر کراکوف لهستان شد.

فرانسه صبح روز گذشته با ورود به کراکوف در هتل پارک این مستقر شد، تیم های آمریکا، پورتوریکو، ایران و ایتالیا هم تا ساعت 16:30 دقیقه عصر روز گذشته (جمعه) به وقت تهران وارد هتل شدند.

تیم ایتالیا متفاوت از بقیه تیم ها رسید. مردان لاجوردی پوش مثل لشکر شکست خورده، درگروه های مختلف خودشان را به کراکوف میزبان رقابت های دور مقدماتی رساندند.

اختلاف شبکه تلویزیونی pol sport با دولت، مردم لهستان را از تماشای مستقیم مسابقه های جهانی محروم کرد.

شبکه تلویزیونی pol sport مجری انحصاری پوشش رقابت های قهرمانی جهان به خاطر اختلاف مالی با دولت لهستان ،بازیها را فقط برای آنهایی که کیبل کارت خریده اند پخش می کند و با این حساب مردم لهستان به همین سادگی از تماشای بازیها محروم شدند. حتی مسابقه افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که بین لهستان و صربستان در ورشو برگزار می شود.

بلیت بازیهای والیبال قهرمانی مردان جهان بین هفت تا 100 یورو قیمت گذار ی شده است.

بر اساس تصمیم فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) علاقمندان افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان می توانند با خرید بلیت 20یوروی کمترین و بیشترین 100 یورو مسابقه بین لهستان و صربستان را تماشا کنند.

در بازیهای دور مقدماتی هم ارزان ترین بلیت هفت یورو و گران ترین بلیت 25 یورو فروخته می شود. در دور سوم هم قیمت 20 و 50 یورو تعیین شده و بالاخره ارزان ترین بلیت دیدار نهایی 40 یورو و گران ترین بلیت هم 125 یورو فروخته می شود.

بازی افتتاحیه این رقابتها امشب در ورشو برگزار می شود.

تیم ملی والیبال ایران عصر امروز شنبه آخرین تمرین خود را در سالن اصلی مسابقات قهرمانی جهان در گروه چهارم انجام می دهد.

ملی پوشان ایران که فردا (یکشنبه) در اولین روز مسابقات گروه چهارم با ایتالیا بازی دارند، برای آخرین بار ساعت 3 تا 4:30 به وقت کراکوف و 5:30 تا 7 به وقت تهران در سالن 15 هزار نفری مجموعه ورزشی آرنا کراکوف تمرین می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: