واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

قدردانی وزیر بهداشت از کارکنان

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در پی معرفی وزارتخانه اش به عنوان یکی از سه وزارتخانه برتر دولت در جشنواره شهید رجایی طی پیامی از مجموعه کارکنان نظام سلامت کشور قدردانی کرد.
تدبیر24: وزیر بهداشت در بخشی از پیامش خطاب به کارکنان نظام سلامت کشور گفت: تلاش قابل ستایش یکایک شما یاران همراه، سبب شد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در میان دستگاه های اجرایی کشور به عنوان یکی از دستگاه های برتر شناخته و معرفی شود.

«سید حسن هاشمی» اظهار امیدواری کرد که برنامه های حول نظام سلامت کشور با تلاش بیش از پیش کارکنان نظام سلامت، گسترش و تعمیق یابد.

وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است : رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت، برنامه تحول سلامت را یکی از اقدامات بسیار خوب دولت یازدهم برشمردند و تاکید کردند: «باید این طرح پشتیبانی شود و ادامه یابد.» پشتیبانی ایشان و حمایت های همیشگی و بی دریغ رییس جمهور محترم از این اقدام ملی، وظیفه همه ما را سنگین تر از پیش ساخته است.

به گزارش ایرنا رییس جمهوری روز گذشته - شنبه- در جشنواره شهید رجایی از وزارت بهداشت به عنوان یکی از دستگاه های برتر دولت قدردانی کرد و به «سید حسن هاشمی » وزیر بهداشت لوح تقدیر اهدا کرد.

یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت در ماه های اخیر اجرای طرح تحول سلامت است . کاهش پرداخت از جیب در هزینه های سلامت از اهداف مهم این طرح است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: