واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

پرداخت مطالبات مراکزدرمانی و پزشکان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت برای نخستین بار همه مطالبات مراکز درمانی و پزشکان سراسر کشور در چهار ماه نخست امسال پرداخت شد.
تدبیر24: سید تقی نوربخش شنبه شب در جمع مسوولان استان بوشهر افزود: اجرای این طرح که هزینه درمان بیمه شدگان را تا 90 درصد کاهش داده سبب ارزشمند شدن دفترچه بیمه خدمات درمانی تامین اجتماعی شده است.

وی گفت: در یک سال اخیر همدلی و هماهنگی در حوزه سلامت بین ارکان مختلف فعال این حوزه وجود داشته و نتایج این کار برای جامعه پزشکی و بیماران مثبت و ارزنده بوده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: نیروهای مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستانهای تامین اجتماعی امسال از طریق آزمون استخدامی انجام می شود و در عسلویه نیز این مهم از طریق آزمون استخدامی با اولویت نیروهای بومی انجام می شود.

وی با بیان این که بیش از نیمی از جمعیت کشور زیرپوشش تامین اجتماعی هستند گفت: 39 میلیون نفر از جمعیت کشور از خدمات بیمه ای و دیگر خدمات تامین اجتماعی بهره مندند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: 16 نوع خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می شود و در هفته دولت 24 طرح تامین اجتماعی در کشور افتتاح شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: