واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

به میلان آمده‌ام تا به اوج برگردم

مهاجم اسپانیایی جدید میلان می‌گوید این تیم را انتخاب کرده چرا که می‌خواهد به روزهای اوج برگردد. گالیانی هم تاکید کرد که تورس بهتر از بالوتلی خواهد بود.
تدبیر24: سران میلان بعد از جدایی ماریو بالوتلی تلاش کردند تا جانشینی شایسته برای او انتخاب کنند و در نهایت با فروناندو تورس مهاجم اسپانیایی چلسی به توافق نهایی رسیدند تا او جانشین بالوتلی جنجالی در سن‌سیرو شود.

تورس در نشستی خبری به رسانه‌ها معرفی شد. او می‌گوید به میلان پیوسته است چرا که دوست داشت وارد تجربه‌ای جدید شود و به روزهای اوج برگردد. ستاره سابق لیورپول و اتلتیکو مادرید گفت: به اینجا آمده‌ام تا چیزهای جدیدی یاد بگیرم. دوست دارم به یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه میلان تبدیل شوم. می‌خواهم خط حمله تیم جدیدم را فعال کنم و دیگر کسی مشکل گلزنی احساس نکند. میلان باشگاه بزرگی است و نیازی ندارم تا از موزه این باشگاه دیدن کنم و عنوان های قهرمانی این تیم را نظاره کنم. میلان تاریخ درخشانی دارد و تیمی شناخته شده در اروپا و جهان است. به خوبی می دانم که به تیمی پیوسته ام که یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال جهان است.

او ادامه داد: من در رقابت‌های لیگا و لیگ برتر انگلیس بازی کرده‌ام. الان هم به ایتالیا آمده‌ام تا سومین لیگ فوتبالی خود را تجربه کنم. در مسیر فوتبالی خود به این چالش جدید نیاز داشتم و به همین خاطر هم بود که میلان را انتخاب کردم. می‌خواهم با میلان در فصل جدید رقابت‌های سری A نتایج رضایت بخشی کسب کنیم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد را به دست آوریم. به میلان آمده‌ام چرا که با این تیم می‌خواهم به رزوهای اوج خود برگردم.

آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان هم به ستایش از تورس پرداخت و او را بازیکنی بزرگ خواند. او می‌گوید تورس برای میلان بهتر از بالوتلی خواهد بود: توانایی‌های تورس کاملا متفاوت با بالوتلی است به همین خاطر تلاش کردیم تا او را در فصل جابجایی جذب کنیم. هدف ما در فصل جابجایی کاملا روشن بود. ما تورس را می‌خواستیم چرا که او مهاجم بزرگی است و می‌تواند کمک زیادی به تیم ما کند. خوشحالم که چنین مهاجم بزرگی را جذب کرده‌ایم. او می‌تواند کمک زیادی به میلان کند.

میلان در هفته نخست رقابت‌های سری A خوش درخشید و توانست با سرمربی جدید خود برابر لاتزیو با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: