واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

دستگیری سارقان نقابدار در گلستان

رییس پلیس آگاهی گلستان اعلام کرد: سارقان نقابداری که با ورود به منازل افراد اقدام به سرقت طلا و وسایل قیمتی می کردند، دستگیر شدند.
تدبیر24: سرهنگ ˈمحمدرضا اکبریˈ روز چهارشنبه گفت: این سارقان سه نفر بودند که در شهرهای بجنورد، تهران و بندرگز دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در روزهای پایانی سال گذشته، زنی با مراجعه به پلیس آگاهی استان گلستان شکایتی را در خصوص 3 مرد نقابدار مطرح کرد که وارد منزل وی شده و طلا و وسایل قیمتی دیگری را به سرقت برده اند.

به گفته رییس پلیس آگاهی گلستان، شاکی در اظهارات خود بیان کرد که روز حادثه مدتی پس از آن که همسرش از منزل خارج شده، صدای باز شدن در را شنیده و با سه مرد نقابدار مواجه شده است که با ورود به منزل پول و طلاهایش را به همراه یک دستگاه لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و دوربین فیلمبرداری به سرقت برده اند.

سرهنگ اکبری تاکیدکرد: با توجه به حساسیت پرونده، فعالیت های اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان به صورت تخصصی آغاز شد.

وی افزود: تحقیقات درباره این پرونده در حال انجام بود که در روزهای پایانی اردیبهشت امسال نیز زنی از بندرگز با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت مشابهی را ارایه کرد.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان ادامه داد: اظهارات این زن و نحوه سرقت شباهت های بسیاری با گفته های شاکی قبلی داشت و ماموران در پیگیری های خود یکی از این سارقان را که ساکن بجنورد بود، شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: پس از دستگیری متهم و رو به رو شدن با دو زن مالباخته، وی لب به اعتراف گشود و گفت که همراه دو دوست خود این سرقت ها را انجام داده است.

سرهنگ اکبری اظهار داشت: در پی این اعترافات، دو همدست وی طی روزهای گذشته در تهران و بندرگز به همراه پنج خریدار اموال سرقتی دستگیر شدند و با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: