واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

بازگشت دوبلورهای قدیمی به رادیو

تهیه کننده برنامه جمعه سلام با اشاره به اجرای خانواده دوبلور ایرانی در رادیو تهران گفت: حسین عرفانی، شهلا ناظریان و مهسا عرفانی ساعت 18.30 روز جمعه این برنامه را اجرا می کنند.
تدبیر24: نیکنام جبرائیلی پور روز چهارشنبه اظهار داشت: حسین عرفانی از دوبلورهای پیشکسوت کشورمان است که با همسرش شهلا ناظریان پس از سال ها دوری از رادیو در این برنامه حضور دارند.

وی با اشاره به خصوصیات صدای حسین عرفانی گفت: وی دامنه صدایی بسیار وسیعی دارد که با صدایی بسیار بم یا بسیار زیر گویندگی های بسیار خوبی کرده است.

جبرائیلی پور با بیان اینکه عرفانی قابلیت تیپ سازی بالایی دارد و در عین حال شخصیت گویی بسیار تواناست، افزود: وی به عنوان گوینده ثابت نقش های همفری بوگارت مشهور شده است.

تهیه کننده جمعه سلام در ادامه افزود: شهلا ناظریان بازیگر سینما و تلویزیون و دوبلور ایرانی نیز همراه دخترش مهسا عرفانی در این برنامه حضور دارند.

وی یادآور شد: ناظریان همچنین در سریال تلویزیونی این خانه دور است» و سریال داستان یک شهر ساختۀ خسرو معصومی و همچنین فیلم های سینمایی خوش خیال، پرِ پرواز و شب بخیر غریبه به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته است.

جبرائیلی پور با اشاره به اینکه جمعه سلام برنامه رادیویی طنز اجتماعی است، افزود: این برنامه شامل موضوع های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که با زبان طنز انتقادی به مسائل مبتلا به جامعه اختصاص یافته و درد و دل های شهروندان و دغدغه های آنان همچون گرانی و اجاره خانه را به زبان طنز بیان می کند.

وی ادامه داد: این برنامه شامل بخش های متنوعی است که می توان به نمایش رادیویی حکیم و حکیمه اشاره کرد، در این بخش تورج نصر، بیژن علیمحمدی از پیشکسوتان دوبله به زبان طنز مباحث سلامتی و تندرستی را مطرح می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بخشی با عنوان از 118 بپرس ، کی از کی خوشش می آید و کی چه کتابی دوست دارد نیز طراحی شده است که در قالب سرگرمی و طنز لحظات شادی را برای شنونده ها به ارمغان می آورد.

برنامه جمعه سلام کاری از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است که با هدف ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای خانواده ها از ساعت 18.30 به مدت 90دقیقه روی آنتن می رود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: