واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

گفتگوی پوتین و پوروشنکو

سخنگوی رییس جمهوری روسیه از گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین و پترو پوروشنکو سران روسیه و اوکراین درخصوص شرایط اولیه برقراری آتش بس در مناطق جنوب و شرق اوکراین خبر داد.
تدبیر24: دمیتری پسکوف روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: رییسان جمهوری روسیه و اوکراین درخصوص توقف جنگ و خونریزی در اوکراین نیز گفتگو کردند.

وی با بیان این که دیدگاه های پوتین و پوروشنکو در مورد راه های پایان دادن به بحران در اوکراین تا اندازه ای به یکدیگر نزدیک است، وضعیت نظامی و نیز بحران انسانی در مناطق جنوب و شرق اوکراین را از محورهای گفت وگوی روسای جمهور روسیه و اوکراین عنوان کرد.

سخنگوی رییس جمهوری روسیه همچنین گفت که پوتین و پوروشنکو از ادامه مذاکرات برای برقراری آتش بس و تعیین شرایط آن حمایت کردند.

نیروهای اوکراینی از اواسط ماه آوریل گذشته در مناطق جنوب و شرق این کشور عملیات نظامی گسترده ای را علیه جدایی طلبان طرفدار روسیه اجرا می کنند.

تاکنون صدها نفر از نیروهای اوکراینی و شبه نظامیان کشته و مجروح شده و شمار زیادی نیز به اسارت نیروهای دو طرف درآمده اند.

اوکراین، روسیه را به حمایت از جدایی طلبان و حتی دخالت نیروهای نظامی این کشور در حملات اخیر در مناطق دونتسک و لوهانسک متهم کرده است.

روسیه این ادعا را رد و آن را بی اساس دانسته و اعلام کرده است که حتی یک سرباز ارتش روسیه در عملیات نظامی جدایی طلبان علیه نیروهای اوکراینی شرکت نکرده است.

منبع: ریانووستی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: