واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

پیشرفت 75درصدی مسکن‌مهر

‌مدیر‌کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: بیش از دوهزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسیده است.
تدبیر24: خلیل محبت خواه گفت: دو هزار و 197 واحد مسکن مهر در شهر‌های مختلف آذربایجان غربی به بهره برداری رسیده که این تعداد واحد در قالب تعاونی‌های مسکن مهر اجرا شده است.

وی در ادامه افزود: از 2 هزار و 197 واحد مسکونی، 276 واحد مربوط به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان ارومیه است ومابقی نیز شامل شهر‌های خوی، میاندوآب، بوکان، اشنویه و ماکو می‌شود.

مدیر‌کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی پیشرفت واحد‌های مسکونی شهرستان ارومیه را 75 درصد عنوان کرد و افزود: در شهرستان ارومیه 9 هزار 519 واحد مسکونی در دست احداث است که از این تعداد واحد مسکونی 5 هزار واحد در مرحله عملیات نازک کاری وما بقی در مرحله سفت‌کاری قرار دارند.

‌محبت‌خواه با بیان مهم‌ترین مشکلات مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها اظهار کرد: مشکل آورده اعضاء، پرداخت نکردن میزان سهم خود در تامین هزینه‌های ساخت و ساز وعدم آشنایی به فن ساخت و ساز بوده که روند ساخت وساز به شکلی انجام می‌گیرد که موجب نارضایتی دست‌اندر‌کاران، همچنین متقاضیان این امر شده است.

وی درپایان تصریح کرد: به گفته مسئولان اجرایی با حل این مشکلات تا پایان سال جاری پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر به بهره برداری می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: