واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

دستگیری شکارچیان پس از قتل‌عام

سرپرست پارک ملی لار از دستگیری پنج شکارچی غیرمجاز خبر داد که اقدام به شکار غیر قانونی در محدوده پارک ملی لار کرده بودند.
تدبیر24: نقی میرزا کریمی افزود: روز چهارشنبه محیط بانان پارک ملی لار در زمان گشت و پایش از حضور شکارچیان در منطقه مطلع می‌شوند و پس از اطلاع از این موضوع و انجام بررسی‌های لازم به دقت وضعیت را زیر نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: متخلفین که متوجه هوشیاری مامورین اجرایی منطقه شده بودند سعی در فرار و رها کردن لاشه حیات وحش در منطقه را داشتند که محیط بانان پارک ملی لار پس از عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی هوایی این شکارچیان را متوقف و دستگیر کردند.

به گفته وی، این شکارچیان غیرمجاز که با دو دستگاه خودرو وارد منطقه شده بودند پس از انجام شکار قصد داشتند با استفاده از تاریکی شب مامورین را گمراه و از یکی از گذرگاه‌های منطقه خارج شوند.

سرپرست پارک ملی لار با بیان این که این 5 شکارچی غیر مجاز بامداد پنجشنبه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: لاشه‌های رها شده و موجود در خودرو شامل 5 رأس شکار شامل 2 رأس بز، 2 رأس بزغاله و یک رأس کلچه حدودا 2 ساله می‌شود که کشف و ضبط شد.

میرزا کریمی اظهار کرد: دو راس بزغاله و یک راس کلچه شکارشده نه گوشت قابل توجهی دارد و نه برای تاکسیدرمی قابل استفاده است ، بنابراین نوعی کشتار بی‌رحمانه است که باید اشد مجازات شامل حبس و پرداخت ضرر و زیان برای متخلفان اعمال شود تا قدرت بازدارندگی داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: