واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

جوان‌ترین تکواندوکار ایران در اینچئون

جوان‌ترین تکواندوکار اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی اینچئون سقف رویاهایش را طلای المپیک آن هم نه فقط یک دوره می‌داند.
تدبیر24: فرزان عاشورزاده درباره وضعیت آمادگی خود پیش از بازی‌های آسیایی گفت: تمرین‌های بسیار سنگینی داشتیم و در اردو روز به روز بهتر می‌شویم. فاصله 20 روزه تا آغاز رقابت‌های تکواندو نیز به ما کمک می‌کند که به اوج آمادگی برسیم.

تکواندوکار 17 ساله ایران که پس از آریا نسیمی‌نژاد (شنا) جوان‌ترین ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون خواهد بود درباره مشکلات درسی و وضعیت تحصیلی‌اش گفت: به هر حال شرایط حضور در مسابقه‌های مختلف باعث شده که هر سال در آخر ترم دچار مشکلاتی شوم. من اهل سلیمانشهر عباس‌آباد هستم و مسئول اداره آموزش و پرورش مازندران قول‌هایی به من داده و امیدوارم مشکلاتم حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا غیر از مدال طلا، انگیزه‌ای به نام ورود به دانشگاه، استفاده از بورسیه تحصیلی و معافیت از خدمت دارد گفت: این امتیازاتی است که اگر قهرمان شوم به آن دست پیدا می‌کنم اما من برای بورسیه و این چیزها ورزش نمی‌کنم. هدف من خیلی بزرگتر از این حرف‌هاست.

عاشورزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به سن و سالش سقف آرزوهایش چیست، گفت: شاید الان صحبت کردن درباره این مسئله زود باشد اما من همانند هر تکواندوکار دیگری به طلای المپیک فکر می‌کنم و البته هدفم این نیست که یک طلا بگیرم و بروم بلکه می‌خواهم حضور مستمری در المپیک داشته باشم.

پدیده تکواندو ایران در واکنش به اینکه حضور بزرگ‌ترهایی مانند یوسف کرمی و محمد باقری معتمد در اردو چه تاثیری روی جوان‌ترهای تیم دارد گفت: کرمی و باقری معتمد قهرمانان بسیار بزرگی هستند که از همه جهت می‌توانند الگوی ما باشند. نه فقط این دو نفر، سایر اعضای تیم هم همه عنوان‌دار هستند و من همیشه در اردوها به حرف‌هایشان به دقت گوش می‌کنم و سعی می‌کنم از تجربه‌های آن‌ها بیشترین استفاده را ببرم.

وی درباره شناختش از حریفان گفت: دو سه حریفم را می‌شناسم و آن‌ها را آنالیز کرده‌ام. در وزن من تکواندوکار کره جنوبی حضور دارد و می‌دانم که کار بسیار سختی مقابل او دارم. تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: