واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

6هزار پروژه نیمه تمام آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: 6 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور مربوط به این وزارتخانه است که با کمک خیرین تکمیل می شود.
تدبیر24: 'علی اصغر فانی' روز یکشنبه در حاشیه سفر استانی هیات دولت به استان خراسان رضوی اظهار داشت: امسال بسیاری از این پروژه ها با کمک خیرین در حال تکمیل شدن است و این روند تا پایان دولت یازدهم ادامه خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت تدبیر و امید بنا دارد، ضمن اولویت دادن به پروژه های نیمه تمام عمرانی، طرح هایی را که در این دولت آغاز می شود تا پایان دولت به اتمام برساند.

وی در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی اظهار داشت: امسال حدود 12 میلیون دانش آموز در مقاطع مختلف آموزشی به کلاس درس می روند که امانتی در دست فرهنگیان هستند.

فانی اظهار کرد: فرهنگیان از این امانت نظام جمهوری اسلامی به خوبی حفاظت می کنند تا بتوانند آینده ساز خوبی برای کشور باشند.

وی با یادآوری این که توزیع 130 میلیون جلد کتاب درسی دانش آموزان مقاطع چهارگانه تحصیلی آغاز شده است، گفت: کتاب های درسی دانش آموزان به جز اول تا ششم ابتدایی که در مدارس توزیع می شود، از طریق کتاب فروشی ها در اختیار آنان قرار می گیرد.

وزیر آمورش و پرورش افزود: این وزارتخانه برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شده و امکانات و تجهیزات مدارس برای پذیرایی از دانش آموزان فراهم است.

وی ادامه داد: در حالی سال تحصیلی جدید را شروع می کنیم که برای نخستین بار سند تحول نظام آموزشی کشور عملیاتی می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: 300 پژوهش سرای ویژه دانش آموزان در کشور تجهیز شده که سهم دولت یازدهم آماده سازی حدود 90 پژوهش سرا بوده است.

فانی افزود: ایجاد پژوهش سرا برای ارایه کارهای پژوهشی دانش آموزان از سال 82 آغاز و در مدت 10 سال حدود 210 پژوهش سرا احداث شد.

به گفته وی، برنامه وزارت آموزش و پرورش احداث پژوهش سرا برای هر یک از مناطق آموزش و پرورش در کشور است.

وی اظهار کرد: در این پژوهش سرا دبیران مدارس و استادان دانشگاهی در امور پژوهشی در رشته هایی چون زیست شناسی، ادبیات فارسی و شیمی دانش آموزان را کمک می کنند.

وی گفت: احداث پژوهش سرا و کمک دبیران و اساتید دانشگاه ها موجب شده در جشنواره خوارزمی سال جاری 20 هزار طرح پژوهشی ارایه شود.

رییس جمهوری و اعضای هیات وزیران در قالب هشتمین سفر استانی دولت، روز گذشته وارد استان خراسان رضوی شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: