واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

خاورمیانه در پرتو ایران به امنیت میرسد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای دلسوز منطقه به حمایت و پشتیبانی ایران می‌توانند ثبات خاورمیانه را به آن بازگردانند.
تدبیر24: عباسعلی منصوری آرانی با اشاره به حساسیت‌های استراتژیک خاورمیانه اظهارکرد: ظرفیت‌های منطقه خاورمینه بسیار بالاست و ایران امیدوار است کشورهای منطقه با همدلی و همسویی و درک متقابل از وضعیت پر چالش و حساس خاورمیانه بتوانند مشکلات پیش رو را حل کنند.

وی افزود: سال‌ها است خاورمیانه برای ایجاد ثبات در منطقه مجبور شده حضور نیروهای غربی و قدرت‌های استکباری در منطقه را بپذیرد این در حالی است که کشورهای دلسوز منطقه به حمایت و پشتیبانی ایران می‌توانند ثبات خاورمیانه را به آن باز گردانند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همکاری همه جانبه کشورهای منطقه، خاطرنشان‌کرد: غرب میلیاردها تومان پول برای مقابله با ایران هراسی هزینه کرده است به طوری که آمریکا همواره با پیش کشیدن موضوع هسته‌ای ایران تلاش کرده تا چهره خوبی از خود به مردم جهان ارایه کند.

نماینده مردم کاشان، قمصر و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران می‌تواند با پیشبرد مذاکرات به صورت عقلانی و در چارچوب‌های تعیین شده ان‌پی‌تی اصل صلح آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران را به اثبات برساند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: