واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
امیر حاج رضایی

پرسپولیس اسیر اتفاقات فوتبال شد

اینکه گفته می شود رأس کادر فنی پرسپولیس باید تغییر کند مطلب جالبی نیست و با این کار مخالف هستم و کادر فنی حال حاضر پرسپولیس را مناسب می‌دانم . . .
تدبیر24: هفته هفتم لیگ برتر روز جمعه گذشته به پایان رسید. در یکی از مهمترین مسابقات این هفته تیم پرسپولیس در تهران مقابل تراکتورسازی تن به شکست سه بر یک داد. پرسپولیس در این دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشت و بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی خراب کردند. این تیم در بازی روز جمعه گرفتار اتفاقات فوتبال شد و باید اذعان کرد حتی بهترین مربیان جهان هم نمی‌توانند جلوی اتفاقات فوتبال را بگیرند. بدین ترتیب تیم تراکتورسازی توانست با حرفه‌ای گری  دست پر از تهران به تبریز برگردد.

پرسپولیس در شرایط فعلی با مشکل مواجه شده است. به نظر من پرسپولیس باید در نیم فصل حتما تیم خود را تقویت و بهتر است چند بازیکن خوب به جمع بازیکنان خود اضافه کند. اینکه گفته می شود  رأس کادر فنی پرسپولیس باید تغییر کند مطلب جالبی نیست و با این کار مخالف هستم و کادر فنی حال حاضر پرسپولیس را مناسب می‌دانم. تا‌کنون فقط هفت هفته از لیگ گذشته و فعلا زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم. 

همه دیدید در ابتدا سپاهان شروع مناسبی داشت و همه این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانستند اما با گذشت چند هفته همه نظرات تغییر کرد. این مسائل نشان می‌دهد قضاوت در مورد قهرمان زود است اما با توجه به نتایج خوب استقلال می‌توان این تیم را به همراه سپاهان، فولاد و تراکتورسازی مدعیان اصلی قهرمانی دانست البته پرسپولیس با شرایط کنونی جزو مدعیان قهرمانی به شمار نمی رود. 

بازی فوتبال بازی اشتباهات است و هر تیمی که کمتر اشتباه و به نحوی از اشتباهات حریف استفاده کند قطعا موفق خواهد شد و لازمه تیم فوتبال پرسپولیس کاهش اشتباهات و استفاده حداکثر از موقعیت‌هاست. بیست و سه هفته دیگر از لیگ برتر باقی مانده و در این مدت جدول بارها تغییر خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: