واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

ریزش چاه جان پدر و دختر را گرفت

ریزش چاه در یک واحد مسکونی در مشهد که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده عصر دیروز(دوشنبه) جان یک پدر و دختر را گرفت.
تدبیر24: سرپرست نیروهای اعزامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این باره  گفت: این حادثه ساعت 15:30 به ستاد فرماندهی اعلام و گروه امداد و نجات از دو ایستگاه به محل در منطقه نوغان در حوالی حرم مطهر امام رضا(ع) اعزام شدند.

'حسین صالح نظر' افزود: به گفته شاهدان در یک واحد مسکونی که با تغییر کاربری به عنوان مسافرخانه استفاده می شود دختر یک خانواده عرب مقیم در این محل هنگام شستن دستهایش در حیاط، به علت ریزش ناگهانی چاه به داخل آن سقوط می کند و پدر وی نیز که برای کمک به دخترش وارد عمل شده بود به داخل چاه می افتد.

وی بیان کرد: احتمال سقوط فرد سومی نیز به داخل چاه وجود دارد.

صالح نظر گفت: با تلاش ماموران امداد و نجات پیکر بی جان پدر و دختر از داخل چاه به بیرون منتقل شد و عملیات برای یافتن فرد سوم ادامه دارد.

* گازگرفتگی دو کارگر داخل چاه

عصر دیروز(دوشنبه) دو مقنی 19 و 50 ساله هنگام حفاری در داخل چاه دچار گازگرفتگی شدند.

مدیر حوزه دو عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: حادثه گازگرفتگی در داخل چاه خشک در بلوار طبرسی شمالی رخ داده است.

'مجید شادی' افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل دو مقنی را که حالشان بسیار وخیم بود به بیرون منتقل و برای اعزام به بیمارستان تحویل اورژانس دادند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: