واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

بهره‌مندی 4هزار دانشجو از سفرکارت‌ملی

رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران گفت: چهار هزار دانشجو در دومین مرحله طرح اعطای سفرکارت ملی به دانشجویان سراسر کشور از سفرکارت ملی بهره مند شدند.
تدبیر24: بابک ارسیا اظهار داشت: امکان استفاده از خدمات و تسهیلات سفر کارت ملی در دومین مرحله برای دانشجویان عضو باشگاه گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران فراهم شد.

وی افزود: جامعه هدف این طرح دانشجویان هستند که اکنون 6 هزار دانشجو با عضویت در باشگاه گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان از این سفر کارت بهره مند شدند.

ارسیا با اشاره به برنامه های پیشنهادی دولت درراستای تقویت گردشگری داخلی خاطرنشان کرد: سفرهای ارزان برای دانشجویان و بازنشستگان، تقسیم سفر در ایام مختلف سال به ویژه پاییز و زمستان و همچنین معرفی مقاصد سفرهای غیر سنتی و غیرتکراری به جای مقاصد تکراری از جمله برنامه های دردست بررسی دولت برای رشد و بالندگی هرچه بیشتر گردشگری داخلی است.

وی ادامه داد: بر این اساس مرکز گردشگری سعی دارد با اجرای طرح هایی از این دست از جمله اعطای سفر کارت ملی به دانشجویان و خانواده هایشان در جهت پیشبرد اهداف کشور سهیم باشد.

عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی نهادینه کردن شرایط سفر در میان قشر دانشگاهی و اعضای خانواده آنها، ایجاد زمینه برای رفاه حال این افراد، افزایش نشاط روحی، تقویت حس خود اتکایی، دیدار از جاذبه های طبیعی و اماکن تفریحی و ضرورت ساماندهی و نظارت بر سفرهای دانشجویی برای بهره برداری مناسب تر از این سفرها را انگیزه مهم این مرکز برای اجرای طرح سفرکارت ملی عنوان کرد.

وی یادآور شد: طی هماهنگی های صورت گرفته با شرکت سفرکارت ملی و بانک عامل سامان و دریافت اطلاعات این اعضا، سفر کارت ملی صادر شده و در اختیار دانشجویان سراسر کشور قرار گرفته است.

ارسیا گفت: مراکز گردشگری واجد شرایط با تنوع سطح در اقصی نقاط ایران، برای ارایه خدمات و محصولات گردشگری، سفر، امکانات رفاهی و تفریحی در شبکه پذیرندگان سفرکارت ملی فعال هستند و دانشجویان با در اختیار داشتن سفر کارت ملی می توانند در ایام پیک یا غیر پیک سفر از تخفیفات ویژه 10 تا 50 درصدی این شبکه بهرمند شوند.

'مراکز اقامتی مانند هتل ها، مهمانسراها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها، رستوران ها و مراکز پذیرایی شهری و بین راهی، شرکت های حمل و نقل مسافر از مهمترین مراکز گردشگری عضو این شبکه هستند.'

رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران با اشاره به ادامه طرح صدور سفرکارت ملی برای دانشجویان گفت: دانشجویان علاقمند به دریافت سفرکارت ملی می توانند با مراجعه به سایت اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران و عضویت در باشگاه گردشگری، فرم مربوطه را دریافت و پس از تکمیل فرآیند ثبت اطلاعات، سفرکارت خود را دریافت نمایند.

باشگاه گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان به منظور بهره مندی دانشجویان گردشگر از خدمات و تسهیلات مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی راه اندازی شده است.

این باشگاه با مطالعه و تمرکز بر نیازهای جامعه دانشگاهی، توانسته شرایطی را بوجود آورد تا این گروه به راحتی از خدمات و برنامه های علمی فرهنگی مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران برخوردار شوند.

تمامی دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه های ایران می توانند با عضویت در این باشگاه از برنامه ها، خدمات و اردوهای این مرکز که از طریق پایگاه اینترنتی www.istta.ir به اطلاع دانشجویان عضو می رسد، بهره مند شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: