واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

قدردانی وکیل کودکان شین‌آبادی

وکیل کودکان شین آباد با قدردانی از دولت گفت: دولت به نحو عالی در حال تحقق خواسته های کودکان شین آباد است.
تدبیر24: حسین احمدی نیاز روز سه شنبه افزود: روز گذشته جلسه ای برای تحقق خواسته های کودکان شین آباد با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور برگزار کردیم که در این جلسه نوبخت به طور جدی پیگیر خواسته های این کودکان شد.

وکیل کودکان شین آباد ادامه داد: به همین منظور از حمایت دولت به ویژه معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایشان به خاطر پیگیری های دقیق برای احقاق حقوق کودکان شین آباد قدردانی می کنم.

احمدی نیاز خاطرنشان کرد: در این راستا در همه حوزه ها جلسات فشرده ای با مسوولان گذاشته شده تا چهار خواسته این کودکان یعنی دریافت مستمری، معیشت، دریافت کامل دیه و روند درمان و تحصیلات آنها تحقق یابد.

15 آذر 1391، یک کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین آباد از توابع شهرستان پیرانشهر دچار آتش سوزی شد. بر اثر این حادثه حدود 30 دختر دبستانی دچار آتش سوزی شدید شدند و دو نفر از آنان نیز جان خود را از دست دادند.

کودکان شین آباد در ماه گذشته و ماه جاری دو بار در مقابل دفتر ریاست جمهوری برای احقاق حقوق خودشان تجمع کرده بودند که دولت نیز نسبت به رفع مشکلات آنها قول جدی داده بود به همین منظور مسوولیت این کار به آقای نوبخت معاون برنامه ریزی و وزارت راهبردی واگذار و جلسات متعددی در این راستا برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: