واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

1میلیون و 300هزار دانش‌آموز اولی

شنبه 5 مهر ماه جشن مهر و دانش در کل کشور برگزار می‌شود و دوشنبه 14 مهر نیز مسابقه‌ دوچرخه سواران همیار پلیس، سه شنبه 15 مهر مسابقه‌ همیاران پلیس و 16 مهر ماه مسابقه‌ی رادیویی همیاران پلیس برگزار می‌شود.
تدبیر24: مشاور معاون وزیر آموزش پرورش از حضور 1 میلیون و 300 هزار دانش آموز سال اولی از 31 شهریور ماه خبر داد.

سید حمید حسینی، در نشست صبح امروز که در راستای تمهیدات بازگشایی مدارس برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: دوشنبه 31 شهریور روز شکوفه‌ها است و 1 میلیون و 300 هزار دانش آموز سال اولی داریم که این موضوع از لحاظ ترافیکی از حساسیت بیشتری برخوردار است؛ با توجه به اینکه در این روز والدین دانش آموزان به همراه دانش آموزان در مدارس حضور پیدا می‌کنند، باعث افزایش ترافیک خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: در همین راستا، از سه شنبه اول مهر ماه همزمان با بازگشایی مدارس 13 میلیون دانش آموز، یک میلیون کارکنان آموزش پرورش در مدارس حضور دارند و بر همین اساس 50 درصد جمعیت کشور درگیر بازگشایی مدارس هستند.

حسینی افزود: شنبه 5 مهر ماه جشن مهر و دانش در کل کشور برگزار می‌شود و دوشنبه 14 مهر نیز مسابقه‌ی دوچرخه سواران همیار پلیس، سه شنبه 15 مهر مسابقه‌ی همیاران پلیس و 16 مهر ماه مسابقه‌ی رادیویی همیاران پلیس برگزار می‌شود.

مشاور معاون وزیر آموزش پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به این برنامه‌ها پیش بینی می‌شود 15 درصد ترافیک افزایش یابد؛ در ضمن از شهرداری‌ها تقاضا داریم که به مدت یک هفته از ابتدای مهر ماه تمام کندکاری‌ها را تعطیل کنند و از صدا و سیما نیز درخواست می‌کنیم فعالیت‌های خود را افزایش داده و اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: