واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

اینزاگی:آنچلوتی الگوی اصلی من است

سرمربی میلان می‌گوید هیچ فشاری احساس نمی‌کند چرا که نمی‌خواهد اهداف بلند بالایی برای خود تعریف کند. او می‌گوید عاشق آنچلوتی است و سرمربی رئال برای او یک الگو به شمار می‌آید.
تدبیر24: میلان در فصل قبل رقابت‌های سری A نتایج و عملکرد بسیار ضعیفی داشت و بدترین نتایج تاریخ خود را به دست آورد. این تیم به نظر می‌رسد که از شرایط بحرانی خود در فصل جاری خارج شده و اکنون یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جاری به شمار می‌آید.

هدایت روسونری را در این فصل فیلیپو اینزاگی ستاره سابق این تیم بر عهده دارد و تیم او موفق شد در دیدار نخست خود با نتیجه سه بر یک برابر لاتزیو به پیروزی برسد تا انتظارها از این تیم بالا رود.

اینزاگی هدایت تیم بزرگی را برعهده گرفته و کارکردن در این تیم اصلا آسان نیست با این حال او هیچ فشاری را احساس نمی‌کند و می‌گوید هدف بلند مدتی را برای خود در نظر نگرفته است. اینزاگی در گفت‌وگو با سایت اتحادیه فوتبال اروپا گفت: باید هدف ما فکر کردن در کوتاه مدت باشد. باید بازی به بازی تمرکز کنیم و اصلا ذهن خود را به آینده مشغول نکنیم. نباید برای خود اهداف درازمدت و طولانی قرار دهیم چرا که این باعث می‌شود تا در ابتدا خوب کار نکنیم و دغدغه آینده را داشته باشیم. خوشبختانه ما شروع بسیار خوبی در فصل جدید داشته‌ایم و می‌خواهیم با همین اقتدار ادامه دهیم. بدون شک حضور نداشتن میلان در لیگ قهرمانان اروپا اصلا نمی‌تواند خوب باشد. امیدواریم که با بازی‌های خوبی که از خود نشان می‌دهیم بار دیگر جواز صعود به این رقابت‌ها را به دست آورریم.

سرمربی 31 ساله میلان ادامه داد: در درجه نخست هدف ما این است که یک تیم قدرتمند بسازیم تا با تفکر میلان به میدان رود. این چیزی است که هنوز به آن نیاز داریم. بازیکنان باید بدانند در چه باشگاه بزرگی در حال بازی کردن هستند. من دو ماه است که هدایت میلان را برعهده گرفته‌ام و در این دو ماه از عملکرد تیمم راضی هستم. میلان فصل قبل بسیار ضعیف کار کرد و جایگاه هشتم را به دست آورد. بازیکنان باید در درجه نخست اعتماد به نفس خود را به دست آوردند و تلاش کنند تا فصل قبل را با نتایج خوب خود به فراموشی بسپارند. یک بازیکن باید حرفه‌ای فکر کند و این بسیار مهم است.

اینزاگی درباره احساس خود بعد از حضور در نشست مربیان اتحادیه فوتبال اروپا گفت: بسیار خوشحال هستم چرا که با مربی بزرگی مثل سرآلکس فرگوسن که با منچستر یونایتد تاریخ‌ساز بود ملاقات کردم. اما کسی که برای من یک الگو و رهبر به شمار می‌آید کارلو آنچلوتی است. او واقعا مربی بزرگی است و به عنوان مربی و بازیکن چند بار لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است. برایم بسیار مهم است که با مربیانی مثل فرگوسن و مورینیو دیدار کنم. آنها تجربه بسیار بالایی دارند. این در حالی است که من هنوز جوان هستم و به تجربه اندوزی نیاز دارم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: