واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

هرناندس: رونالدو قطعاً بهترین است

مهاجم جدید رئال مادرید عنوان کرد: هیچ بهانه‌ای برای موفق نبودن در رئال نخواهد داشت. او همچنین کریستیانو رونالدو را بهترین بازیکن فوتبال جهان معرفی کرد.
تدبیر24: خاویر هرناندس مکزیکی با جدایی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست هرچند به نظر می‌رسد ترافیک خط حمله تیم مادریدی باعث نیمکت‌نشینی هرناندس در رئال شود. او درباره پیوستن به جمع کهکشانی‌ها گفت: من برای چیواس که بهترین تیم مکزیک است بازی کرده‌ام. برای منچستریونایتد که بهترین تیم انگلیس است بازی کرده‌ام و اکنون برای تیم رئال مادرید که بهترین تیم جهان است بازی می‌کنم، پس باید خیلی خوشحال باشم که توانسته‌ام به رئال بپیوندم. حضور در این تیم آرزوی هر فوتبالیستی است. من در خانواده‌ای کاملاً ورزشی متولد شده‌ام. پدرم فوتبالیست حرفه‌ای بود و همیشه به من نصیحت می‌کند که برای یادگیری و پیشرفت باید فروتن باشم. می‌دانم کار سختی در رئال دارم و ذخیره بنزما هستم ولی اصلاً ناامید نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بازیکن مؤثری در رئال باشم. من خیلی در تیم‌هایی که بازی کردم نیمکت‌نشین بودم. حضور هیچ‌کس در فوتبال تضمین‌شده نیست. انگیزه خیلی زیادی دارم و می‌خواهم هرچند به‌عنوان بازیکن ذخیره برای تیمم مؤثر باشم. من در منچستر با رونی، برباتف و فانپرسی هم‌تیمی بودم و رقابت سختی با آن‌ها داشتم. هیچ فشاری روی من نیست. از رقابت استقبال می‌کنم و امیدوارم بتوانم در این رقابت موفق شوم.

هم‌تیمی جدید کریستیانو رونالدو به تمجید از این بازیکن پرتغالی پرداخت و در پاسخ به این سؤال که بهترین بازیکن جهان رونالدو است یا مسی گفت: بدون شک رونالدو بهترین بازیکن جهان است. باید احمق باشید که غیر از این فکر کنید! درست است که مسی بازیکن خوبی است ولی رونالدو قطعاً بهترین بازیکن جهان است.

مهاجم جدید رئال مادرید درباره الگوهای ورزشی خود گفت: در بین مهاجمان از کار رائول، فرناندو تورس و رونالدو برزیلی لذت بردم و آن‌ها را الگوی خودم می‌دانم.

هرناندس در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر در رئال موفق نشود چه خواهد گفت، عنوان کرد: در باشگاهی مثل رئال مادرید موفق نبودن هیچ عذر و بهانه‌ای ندارد، هر چقدر خوب بازی کنیم به شما میدان می‌دهند. اگر فکر رسیدن به افتخارات زیادی در سر دارید باید تلاش زیادی بکنید. این تنها راه موفقیت در رئال است. نمی‌توانم خانواده‌ام را از پیوستن به رئال ناامید کنم. می‌خواهم به آن‌ها نشان دهم که بازیکن بزرگی هستم و می‌توانم در رئال موفق باشم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: