واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
از آندو و ملی‌پوشان توقع بیشتری دارم

قلعه‌نویی:رفتن به جام‌جهانی ساده‌تر از قهرمانی آسیاست

امیر قلعه‌نویی گفت تیمش تاکنون با همه موجودی خود بازی نکرده‌ است و گاهی مجبور بوده حتی قاضی را به دفاع ببرد و اگر ملی‌پوشان بازگردند، تیمش به شرایط بهتری می‌رسد. او از آندو و سایر ملی‌پوشان توقع بیشتری دارد تا به کیفیت بالاتری برسند.
تدبیر24: عصر پنج‌شنبه در ادامه هفته هشتم لیگ برتر چهاردهم نفت تهران در ورزشگاه تختی میزبان استقلال تهران خواهد بود. این بازی رویارویی امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان به شمار می‌آید که روزگاری در استقلال با هم همبازی بودند.

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با نفت حاضر شد و پاسخگوی پرسش خبرنگاران بود.

قلعه‌نویی ابتدا درباره بازی با نفت گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نفت تهران از تیم‌های الگو در فوتبال ایران است. آنها به لحاظ ساختاری وضعیت خیلی خوبی دارند و ما آنها را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. آنها تیم بسیار سخت‌کوشی هستند. باید ارتباط هافبک‌ها و مهاجمانشان را قطع کنیم. روی نقاط ضعف آنها کار کرده‌ایم و متاسفانه چند مصدوم برای این دیدار داریم. یکی از آنها کرار است که به این بازی نمی‌رسد.

او ادامه داد: امیدواریم جایگزین‌ها بتوانند خودشان را نشان دهند. با این همه وضعیت ما خوب است و خوشحالیم که آندو به شرایط خوبی رسیده است؛ هر چند که از او و سایر ملی‌پوشان توقع بیشتری داریم تا به کیفیت بالاتری برسند.

سرمربی استقلال با اشاره به برخی گفته‌ها درباره احتمال ننشستن علیرضا منصوریان روی نیمکت نفت تهران به احترام تیم سابقش و بیانیه روز گذشته او هم عنوان کرد: بیانیه منصوریان را نخوانده‌ام. خودش می‌داند و باشگاه نفت. با این همه منصوریان مربی خوب و آینده‌داری است و برای استقلال زحمات زیادی کشیده است.

قلعه‌نویی همچنین گفت: همه بازی‌ها را با همه موجودیمان بازی نکرده‌ایم. مجبور بودیم حتی قاضی را به دفاع ببریم. اگر ملی‌پوشان بازگردند و تیم به شرایط بهتری برسد، باکیفیت‌تر خواهیم بود و در نتیجه هم موفق‌تر هستیم. فعلا کژدار و مریز پیش می‌رویم.

او درباره کشمکش فدراسیون و وزارت ورزش در آستانه جام ملت‌های آسیا هم عنوان کرد: طبیعتا به ضرر ماست. هر مدیری مسئولیت خودش را دارد. شخصا می‌گویم کی‌روش بماند؛ هر چند باید شرایطش باشد. البته یک عده از قلم به دستان و دوربین‌داران که باید فامیلی‌شان را عوض کنند. آنها برایشان ایران و ایرانی مهم نیست و به دنبال افکار خودشان هستند. قرارداد کی‌روش نباید ترکمانچای باشد. دو طرف باید سود ببرند. نمی‌شود قرارداد یک طرفه باشد. چهار تیم از آسیا به جام‌جهانی می‌رود و تنها یک تیم قهرمان آسیا می‌شود. جالب است همان کسانی که ما را پس از ناکامی در جام ملت‌های آسیا محاکمه کردند، اکنون می‌گویند جام ملت‌ها مهم نیست. امیدوارم هر چه سریع‌تر تکلیف مشخص شود. هر فدراسیونی سیاست خودش را دارد و باید به این مسئله توجه داشت. به نظر من رفتن به جام‌جهانی ساده‌تر از قهرمانی در آسیا است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این عقیده که برخی اعتقاد دارند، استقلال شانسی می‌برد، گفت: ما امسال یک تیم هجومی هستیم و به نظر آنها احترام می‌گذاریم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که مدافعانش چه زمانی به تیم اضافه می‌شوند، گفت: انشاءالله امیرحسین صادقی به این بازی می‌رسد. قرار است امروز به ما جواب دهند. عمران‌زاده هم دو هفته دیگر به تمرین می‌رسد و بازیکن ارمنی ما هم امروز فکر می‌کنم به ما اضافه شود. مگویان دو تا نود دقیقه برای تیم ملی ارمنستان بازی کرده است. او بازیکن بسیار خوبی است. این بازیکن چون بدون دلالی آمده به برخی‌ها برخورده است. قیمت او اندازه یک مدافع معمولی ایران است. او در سال‌های گذشته برابر تیم‌های بزرگی بازی کرده است. خیلی جالب است که استقلال می‌برد و برخی مصاحبه می‌کنند و به او گیر می‌دهند. کاش حداقل کمی مطالعه کنند تا حرفشان اندکی سندیت داشته باشد. مربی او بسیار از عملکردش راضی است. عده‌ای به اسم استقلالی بودن از نتایج تیم ناراضی هستند. اگر واقعا استقلال را دوست دارید، کمک کنید. اگر ندارید هم تکلیفتان را با مردم مشخص کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: