واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

خواجه‌وند:برکناری دایی قانونی است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس از جلسه مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه تا دقایقی دیگر خبر داد و گفت: این که چه کسی امروز پرسپولیس را تمرین می‌دهد، علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه تعیین می‌کند.
تدبیر24: خواجه‌وند عصر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران عصر اظهار کرد: قرار بود مدیرعامل باشگاه با علی دایی صحبت کند و این جریان مدیریت شود اما متاسفانه نمی‌دانم به چه صورت خبر برکناری علی دایی در یکی از خبرگزاری‌ها اعلام شد. این که چرا این اتفاق افتاده را نمی‌دانم و در جریان آن نیستم.

وی در واکنش به این که آیا بهتر نبود، باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از زحمات دایی عذر او را می‌خواست، گفت: کسی به بزرگی علی دایی شک ندارد. قرار بود کار تقدیر و تشکر از دایی انجام شود و مدیرعامل باشگاه در حال انجام آن بود که متاسفانه این اتفاقات افتاد.

وی با بیان این که علیرضا رحیمی، مدیرعامل پرسپولیس از سمتش برکنار نشده و عصر امروز همراه با سایر اعضای هیات مدیره جلسه‌ای درباره سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواهند داشت، افزود: رحیمی یکی از مدیران خوب فوتبال ایران است که از کار کردن کنار او چیزهای زیادی یاد گرفتم. کسی به سابقه ورزشی او هم شکی ندارد و پرسپولیس هم از زحمات استفاده زیادی برد.

خواجه‌وند همچنین در واکنش به این که آیا اکثریت اعضای هیات مدیره موافق برکناری علی دایی بودند و تصمیمی که سیاسی رییس هیات مدیره گرفته قانونی است، گفت: این تصمیم بعد از به حد نصاب رسیدن رای اعضای هیات مدیره گرفته شده و از نظر شکلی و قانونی اشکالی به آن وارد نیست و همه چیز درست است.

وی درباره پرداخت پول قرارداد علی دایی و همین طور این که بالاخره چه کسی امروز پرسپولیس را تمرین می‌دهد گفت: درباره پول قرارداد دایی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه امروز با هم جلسه دارند که در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد و اینکه چه کسی هم پرسپولیس را تمرین می‌دهد، مدیرعامل تعیین می‌کند و من الان از آن بی‌اطلاعم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: