واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

جایزه «ایزاما» به 16پژوهشگر اعتیاد

رییس گروه آموزش ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از برنامه حمایت ویژه از پژوهشگرانی که در حوزه دانش اعتیاد برای ایجاد رفتار سالم در جامعه فعالیت می‌کنند، خبر داد.
تدبیر24: دکتر حامد اختیاری امروز در هشتمین کنگره بین‌المللی دانش اعتیاد که در محل سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، افزود: علاقه‌مندان در خصوص نحوه حمایت از پژوهشگران فعال در حوزه دانش اعتیاد برای ایجاد رفتار سالم در جامعه می‌توانند به سایت ستاد مراجعه کنند.

جانشین رییس هشتمین کنگره بین‌المللی دانش اعتیاد در خصوص سومین جایزه‌ی طب اعتیاد (ایزاما) که امروز طی مراسمی در همین کنگره به 16 پژوهشگر برتر حوزه اعتیاد اعطا شد، گفت: شرایط شرکت در جایزه ایزاما ارائه پژوهشی اصیل در زمینه بیماری اعتیاد در حوزه زیستی و پایه، شناختی یا بالینی است.

وی با بیان این که از شروط شرکت در این جایزه داشتن سن کمتر از 35 سال است تصریح کرد: در واقع ما نیازمند افراد جوانی هستیم که در حوزه دانش اعتیاد فعالیت کنند.

اختیاری با بیان این که در دور اول جایزه 80 مقاله و در دور دوم 200 مقاله مورد داوری قرار گرفت، تصریح کرد: در این دوره 700 مقاله مورد داوری قرار گرفت که در نهایت امسال به 16 پژوهشگر برتر جایزه ایزاما اعطاء شد.

به گفته وی دو نفر به عنوان نفرات اول، چهار نفر به عنوان برگزیده دوم، ده نفر به عنوان برگزیده سوم جایزه را دریافت کرده و 8 نفر نیز به عنوان برگزیده‌های چهارم شایسته تقدیر شدند.

اختیاری با بیان این که جایزه ایزاما توسط «زمانیان» خیر این حوزه پشتیبانی می‌شود، اظهار امیدواری کرد که با حضور خیرین چنین جوایزی افزایش یابد.

همچنین در پایان مراسم افتتاحیه هشتمین کنگره بین‌المللی دانش اعتیاد جایزه‌ «پیشگیری از اعتیاد» نیز از سوی سازمان بهزیستی به پژوهشگران برتر این حوزه اعطا شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: