واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

شعارهواداران‌دایی‌علیه‌سیاسی ودرخشان

حدود 200 نفر از طرفداران علی دایی سرمربی برکنار شده پرسپولیس بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در بیرون از ورزشگاه درفشی فر تجمع کرده و علیه ˈ حمید رضا سیاسی ˈ و ˈ حمید درخشان ˈ شعار دادند.
تدبیر24: این افراد که از برکناری علی دایی به شدت ناراحت بودند شعارهایی را بر علیه حمیدرضا سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه و حمید درخشان سرمربی جدید این باشگاه سردادند.

آنها با سردادن برخی شعارها مانند «سیاسی حیا کن پرسپولیس و رها کن» و «درخشان حیا کن پرسپولیس و رها کن» خواستار بازگشت دوباره علی دایی به پرسپولیس شدند.

نیروی انتظامی نیز در جلوی درب ورزشگاه مستقر است و از ورود هواداران به داخل جلوگیری می کند.

در پی برکناری ˈ علی دایی ˈ توسط هیات مدیره باشگاه پرسپولی و عدم شرکت ˈ علیرضا رحیمی ˈ در نشست هیات مدیره این باشگاه ، ˈبهروز منتقمی ˈبه عنوان سرپرست و ˈ حمید درخشان ˈ در این نشست کرد.

براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و پس از برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه بهروز منتقمی بعدازظهر امروز ( چهارشنبه )به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

علیرضا رحیمی که پیش از این مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود صبح امروز با تصمیم هیات مدیره این باشگاه مبنی بر برکناری علی دایی از سرمربیگری این تیم ، مخالفت کرد.

بهروز منتقمی در زمان مدیرعاملی محمد رویانیان در پرسپولیس سمت قائم مقامی این باشگاه را برعهده داشت .

حمیدرضا سیاسی امروز (چهارشنبه ) پس از جلسه هیات مدیره باشگاه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به نتایج حاصل شده اخیر، هیات مدیره تصمیم گرفت تا علی دایی برکنار شود.

وی در مورد مخالفت علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با برکناری علی دایی گفت: هیات مدیره این تصمیم را گرفته و باید اجرا شود و به رحیمی هم گفتم اگر مصوبه هیات مدیره را اجرا نکند از سمت خود عزل خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: