واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

بکارگیری 17 هزار پرستار در کشور

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بکارگیری 17 هزار پرستار در کشور تا پایان امسال خبر داد.
تدبیر24: محمد حاجی آقاجانی روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج افزود: امید است با جذب و بکارگیری این تعداد پرستار، کمبود شدید این نیرو در مراکز درمانی و بیمارستان های کشور تا حدودی رفع شود.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت از پانزدهم اردیبهشت ماه امسال در تمام بیمارستان های تابعه وزارت بهداشت، گفت: این طرح در بردارنده هفت دستورالعمل است و در سال جاری بیشترین تمرکز حوزه درمان بر تکمیل، اجرا و استقرار مطلوب این برنامه قرار گرفته است.

وی همچنین مهمترین برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تا پایان امسال تثبیت این برنامه برشمرد و بر نهادینه کردن، رفع نقص ها و مشکلات موجود این طرح تاکید کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت، بیان کرد: با توجه به اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید، حمایت مجلس شورای اسلامی و پیگیری مقام عالی وزارت بهداشت، اعتبارات لازم برای اجرای برنامه تحول نظام سلامت در سال جاری تامین شده است.

آقاجانی خدمات ارایه شده به بیماران در بیمارستان بعثت سنندج را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این بیمارستان از نظر فضای فیزیکی، امکانات، تاسیسات و بهداشت جزو بیمارستان های مدرن است.

وی مدیریت حاکم بر فضای این بیمارستان را کارآمد دانست و اظهار کرد: این مرکز پزشکی با دارا بودن نیروها و پزشکان خدوم از مراکز موفق بشمار می رود.

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بخشهای مختلف بعثت سنندج از نزدیک با شماری از بیماران و همراهان آنها گفت و گو کرد.

مدیران کل حوزه درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این بازدید معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی کردند و از نزدیک در جریان روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان قرار گرفتند.

رییس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت های انجام شده در بخش های مختلف این بیمارستان و روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در این مرکز ارایه کرد.

بابک قطبی افزود: براساس نظرسنجی های اعلام شده 90 درصد بیماران بستری شده در این مرکز رضایتمندی خود را از خدمات ارایه شده و بسته های حمایتی طرح تحول نظام سلامت اعلام داشته اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: