واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷

حمید عسگری در "ساعت 25" آمد

حمید عسگری در پاسخ به سوالی گفت: قبلا اسم برنامه "ساعت 25 " را نشنیده بودم اما بعد از اعلام دعوت شما، از حجم زیاد مراجعه کاربران به پیج ام(فیس بوک) متوجه شدم که برنامه بسیار پرمخاطبی است و خوشحالم که در این برنامه شرکت می کنم

تدبیر24: گروه هنر- برنامه شبانگاهی "ساعت 25" گپ شبانه خود را اختصاص به حمید عسگری خواننده مشهور پاپ داد.

به گزارش پایگاه خبری "تدبیر24"، این برنامه که به معرفی موسیقی تیتراژ سریال ها اختصاص دارد، شب گذشته با دعوت از این خواننده پرهیاهو به بهانه خوانندگی تیتراژ "دختران حوا"،تلاش کرد به سبک و سیاق شبکه های ماهواره ای شب بیاد ماندنی را برای بینندگان شبکه تهران خلق کند.

 

حمید عسگری در پاسخ به سوالی گفت: قبلا اسم برنامه "ساعت 25 " را نشنیده بودم اما بعد از اعلام دعوت شما، از حجم زیاد مراجعه کاربران به پیج ام(فیس بوک) متوجه شدم که برنامه بسیار پرمخاطبی است و خوشحالم که در این برنامه شرکت می کنم.

 

او افزود: من وقتی اولین کارم (کما) را ارائه کردم با چنان استقبالی در داخل و همچنین در خارج از کشور مواجه شدم که انتظار آن نمی رفت و اصلا برای چنین استقبالی آمادگی نداشتم. عسگری با بیان اینکه کاش این آلبوم کار نخستین اش نبود، به خوانندگان تازه کار توصیه کرد، کار اول خود را بهترین کار ارائه نکنند و پله پله ترقی را طی کنند تا آمادگی آن موقعیت را به دست آورند.

 

حمید عسگری با تعریف و تمجید مکرر از صدا و سیمای جذاب مجری این برنامه گفت: دلیل موفقیت "ساعت 25" پس از اجرای مجری، قالب آناست که قالب برنامه شما درست است و این است که این برنامه را موفق کرده است.برنامه ای فوق العاده جدید در سیما است و شما اولین و یونیک هستید.

 

او سپس گفت: من قبلا می گفتم چرا باید ورزش "90" داشته باشد و سینما "هفت" داشته باشد اما محبوب ترین هنر در نزد مردم یعنی موزیک برنامه ای نداشته باشد و حالا خوشحالم که برنامه ای با همین موضوع راه اندازی شده است.

 

جالب است که حمید عسگری خوانندگی خود را با تقلید از خواننده محبوب اش(شادمهر عقیلی) آغاز کرد و مدت ها مخاطبان را به اشتباه انداخت اما پس از چند اجرا در نزد طرفداران موسیقی شناخته شد و واکنش های منفی زیادی را به همراه آورد. حمید عسگری اما رفته رفته توانست این واکنش را پشت سر گذاشته و خود طرفداران زیادی را دست و پا کند.

گفته می شود، حمید عسگری برای حضور 30 دقیقه ای در "ساعت 25 " پنج میلیون تومان دریافت کرده است.

 

شایان ذکر است، "ساعت 25" که همه شب ها پس از اخبار 24 شبکه پنجم سیما پخش می شود، آهنگ باکلام تیتراژ سریال های تلویزیونی را در معرض انتخاب پایتخت نشینان قرار داده است.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: