واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
در آستانه بازگشایی مدارس

2 نمایشگاه پاییزه رشت گشایش یافت

دو نمایشگاه پاییزه با مجموع 275 غرفه در رشت گشایش یافت.
به گزارش تدبیر24 به نقل ازفارس،از رشت، دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه بازگشایی مدارس صبح امروز در محل کارخانه فرش گیلان و سالن وارش رشت با مجموع 275 غرفه افتتاح شد.

نمایشگاه‌های پاییزه رشت از امروز تا 30 شهریورماه جاری آماده تأمین نیازهای مردم و بازدید آنها هستند.

پوشاک، کیف، کفش، مواد غذایی، شوینده، و... با تخفیف بین پنج تا 15 درصد در نمایشگاه‌های مذکور عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جریان بازگشایی نمایشگاه‌های پاییزه رشت اجرای طرح شبنم در نمایشگاه‌ها را اجباری خواند و اظهار کرد: 120 بازرس به طور مستقیم با سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برای اجرای طرح شبنم همکاری می‌کنند.

علی منتظری، با بیان اینکه در مرحله سوم اجرای طرح شبنم یک‌هزار کالا مشمول این طرح می‌شوند، افزود: اجرای طرح شبنم دارای آثار مثبتی در اقتصاد کشور است.

رئیس مجمع امور صنفی رشت نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: برای عرضه اقلام در این نمایشگاه‌ها عمدتاً از تولیدکنندگان صنفی دعوت به عمل آمده است و از این رو کالای عرضه شده از تخفیف برخوردار است.

جلال‌الدین محمدشکریه، کالاهای شاخص عرضه شده در این نمایشگاه‌ها را شامل لوازم‌التحریر، کیف، کفش و پوشاک عنوان کرد.

وی تصریح کرد: عرضه این کالاها به دلیل ایجاد تعادل در قیمت بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها صورت می‌گیرد و نقش موثری در تعادل قیمت بازار دارد و هر ساله استقبال مردم از نمایشگاه‌های پاییزه نسبت به مدت مشابه رو به افزایش است.

این مسئول از توزیع دفترچه‌های دولتی و تنظیم بازاری برای دانش‌آموزان در نمایشگاه‌های پاییزه خبر داد و یادآور شد: این دفترچه‌ها علاوه بر نمایشگاه‌های فروش پاییزه از طریق اصناف منتخب و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز عرضه می‌شود.

به گفته وی، در کنار کالاهای ویژه بازگشایی مدارس،‌ دیگر اقلام تنظیم بازار مانند برنج، شکر، مرغ منجمد و مواد غذایی نیز با قیمت مناسب در نمایشگاه‌های پاییزه عرضه می‌شود.

محمدشکریه، استقرار بازار سال و کمیته نرخ‌گذاری نمایشگاه برای کنترل و نظارت بر قیمت‌ها و جلوگیری از کم‌فروشی‌‌ یا گران‌فروشی در این نمایشگاه‌ها را از مهم‌ترین عوامل نظارت بر حقوق مصرف‌کنندگان دانست.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: