واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴

شکارچیان غیرمجاز شکار قانون شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان، سه شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در محدوده شهرستان شهرکرد دستگیر شدند.
تدبیر24: شهرام احمدی روزشنبه با اعلام این خبر به رسانه های استان افزود: از متخلفان یک قبضه اسلحه غیرمجاز برنو به همراه دوربین، لاشه یک قوچ وحشی و ادوات شکار و صید غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی گفت: ماموران حین گشت و کنترل در حاشیه منطقه حفاظت شده تنگ صیاد درمحور شهرکرد به بروجن این سه شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

احمدی افزود: شکارچیان متخلف از داخل خودرو اقدام به تیراندازی به حیات وحش کرده بودندکه ماموران حفاظت محیط زیست استان با تعقیب متخلفان و پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی آن، ادوات شکار غیرمجاز را کشف کردند.

وی گفت: ماموران با بررسی محل تیراندازی، لاشه یک راس قوچ وحشی شکار شده توسط متخلفان را کشف و متخلفان به همراه لاشه شکار و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

منطقه حفاظت شده تنگ صیاد با وسعت حدود 27 هزار هکتار در بخش شرقی شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منطقه مزبور در سال 1349 از طرف شورای عالی شکاربانی و نظارت بر صید به عنوان منطقه شکار ممنوع و در سال 1352 با تصویب شورای عالی حفاظت محیط زیست به عنوان منطقه حفاظت شده اعلام شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: