واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

رضایت نمایندگان از گام مثبت شهیدی

در جلسه‌ای که چند روز گذشته با رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد حجت‌الاسلام شهیدی از قول مساعد رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات معوق ایثارگران خبر داد.

تدبير24:  رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی با اشاره به دستور رئیس جمهور در خصوص پرداخت معوقات ایثارگران گفت: مطالبات معوق ایثارگران امروز پرداخت شد.

امیر خجسته در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت گفت: مطالبات معوق ایثارگران امروز پرداخت شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قول مساعد رئیس جمهور جهت پرداخت مطالبات معوق ایثارگران افزود: در جلسه‌ای که چند روز گذشته با رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد حجت‌الاسلام شهیدی از قول مساعد رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات معوق ایثارگران خبر داد.

به گزرش خانه ملت، وی با استقبال از اقدام رئیس جدید بنیاد شهید در خصوص پرداخت معوقات ایثارگران گفت: حجت‌الاسلام شهیدی در اولین قدم و طبق وعده‌ای که داده بودند نسبت به حل مشکلات جامعه ایثارگران و پرداخت بخش اعظم مطالبات آنها اقدام کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل مابین مجلس و دولت مشکلات موجود بر سر راه ایثارگران مرتفع شده و فرهنگ تکریم به این قشر در جامعه و دولت نهادینه شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی افزود: پیرو جلسه با رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران و توافقات به عمل آمده وی از پرداخت مطالبات معوق خبر داده بودند که امروز این موضوع اجرایی شد و به این ترتیب بخشی از زحمات ایثارگران که قابل جبران با مسائل مالی نیست توسط بنیاد پی‌گیری شد.

گفتنی است پیرو جلسه دو روز گذشته امیر خجسته با حجت‌الاسلام شهیدی مقرر شده بود که مطالبات معوق ایثارگران ظرف هفته جاری پرداخت گردد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: