واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

درخشان:در همه پستها بازیکن میخواهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنانی را که کارت معافیت‌شان باطل شده است باید در انتهای فصل محروم کرد.
تدبیر24: حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان از هفته دهم لیگ برتر اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم هفته‌ "دفاع مقدس" را تبریک بگویم و بعد از آن به خانواده مهدی نفر، بابت درگذشت او تسلیت می‌گویم. او یکی از افراد پرتلاش در مطبوعات ایران بود.

او افزود: هفته‌ گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به مشکلاتی که داشتیم سعی می‌کنیم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

درخشان در ادامه با خواهش از رییس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا گفت: از سردار باران‌چشمه که به ورزشی‌ها کمک زیادی می‌کند خواهش می‌کنم که مشکلات پیش آمده برای بازیکنان را حل کند. تمام باشگاه‌هایی که این بازیکنان را در اختیار دارند برای آنها هزینه کرده‌اند، بنابراین می‌خواهند از این بازیکنان استفاده کنند. من این حرف را فقط برای پرسپولیس نمی‌زنم که برای استقلال و سپاهان که نمایندگان ما در جام باشگاه‌های آسیا هستند نیز می‌زنم. بازیکنانی که محروم شده‌اند برای تیم ملی بازی می‌کنند. سازمان نظام وظیفه می‌تواند آنها را در آخر فصل محروم کند تا محرومیت آنها ضربه‌ای به باشگاه‌هایشان نزند. ما تابع قوانین سازمان نظام وظیفه هستیم و هر تصمیمی که در این سازمان بگیرد، می‌پذیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از دروازه‌بان‌هایش به صورت چرخشی استفاده می‌کند، گفت: اعتقادی به این موضوع ندارم. اگر دروازه‌بانم در بازی اشتباهی انجام ندهد مطمئنا از او حمایت می‌کنم و جایش را به کسی نمی‌دهم اما اگر دروازه‌بانی اشتباه کند در بازی بعد محروم خواهد شد.

وی درباره جذب بازیکنان جدید نیز گفت: نیازمند چند بازیکن هستیم تا تیم را تقویت کنیم. در هر سه پست دفاع، ها‌فبک و فورواد نیاز به بازیکن هستیم. تلاش می‌کنیم بازیکنی را جذب کنیم که با تاکتیک ما همراه باشد.

درخشان درباره حضور علی کریمی در تیم پرسپولیس گفت: کریمی دعوت ما را قبول کرده و در تمرینات ما حضور دارد. مطمئنا تنها کسی که می‌تواند درباره حضور علی کریمی در پرسپولیس تصمیم بگیرد، خودش است و آخرین تصمیم را خودش خواهد گرفت. هواداران دوست دارند که او در تیم ما حضور داشته باشند اما علی کریمی تصمیم‌گیرنده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: