واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

پیروزی تیم ملی والیبال در اینچئون

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون موفق به شکست هنگ کنگ شد.
تدبیر24: مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی از شش روز پیش آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران به دلیل حضور در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان دیدارهای خود را از امروز (پنج شنبه) در دور مقدماتی این رقابت ها آغاز کرد.

ملی پوشان ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف تیم ملی والیبال هنگ کنگ رفتند و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 12 به پیروزی رسیدند تا در نخستین گام به رغم خستگی مسابقات جهانی مشکلی برای شکست حریف نداشته باشند.

اسلوبودان کواچ در این مسابقه از بازیکنانی به عنوان ترکیب آغاز کننده استفاده کرد که اکثر آنان در مسابقات قهرمانی جهان ذخیره بودند. میلاد عبادی پور، مهدی مهدوی، پوریا فیاضی، عادل غلامی، فرهاد ظریف، آرمین تشکری و شهرام محمودی بازیکنان شروع کننده ایران در این مسابقه بودند.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران که با عنوان ششمی جهان در این رقابت ها شرکت کرده اند، در دیدار با هنگ کنگ زیاد سرحال و با انگیزه نبودند و در رقابت با این تیم که در والیبال آسیا نیز جایی ندارد، اقتدار کامل نداشتند.

دوقان ئول خانی از قزاقستان و احمد سالم از مالدیو به ترتیب به عنوان داور اول و دوم قضاوت دیدار ایران و هنگ کنگ را بر عهده داشتند.

تیم ملی والیبال ایران در سه ست دیدار با هنگ کنگ 75 امتیاز به دست آورد که 38 امتیاز آن از اسپک، 3 امتیاز از دفاع، 13امتیاز از سرویس و 21 امتیاز از اشتباهات تیم حریف به دست آمد.

شهرام محمودی با 19 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دو تیم ایران و هنگ کنگ را به دست آورد. بازیکن شماره 11هنگ کنگ (جونگ هونگ) نیز با 11 امتیاز بهترین بازیکن این تیم بود.

تیم ملی والیبال ایران فردا در دومین مسابقه خود در دور مقدماتی بازی های آسیایی به مصاف هند می رود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: