واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

خوشبینی لاوروف در مورد مذاکرات

وزیر خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که به رغم اعلام فرانسه مبنی بر اینکه مذاکرات در مورد برنامه هسته ای ایران پیشرفتی نداشته است اما وی در مورد این مذاکرات خوشبین است.
تدبیر24: سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مقر سازمان ملل در نیویورک گفت: در مورد مذاکرات در مورد برنامه هسته ای ایران من همچنان به طور محتاطانه ای خوشبین هستم.

این اظهارنظر وزیر خارجه روسیه در مورد جدیدترین دور مذاکرات ایران با گروه 1+5 در حالی مطرح شده است که کمتر از دو ماه به پایان ضرب الاجل 24 نوامبر(سوم آذرماه) برای رسیدن به توافق ایران با کشورهای غربی در مورد برنامه هسته ای ایران باقی مانده است.

لاوروف در ادامه افزود: اگر ما به پیش نویس روند متن ها نگاهی بیندازیم، ما به هدف مان بسیار نزدیک هستیم اما بخش هایی وجود دارند که بسیار پیچیده است.

با این حال لاوروف عنوان کرد که همچنان زمان برای رسیدن به توافق وجود دارد.

وزیر خارجه روسیه عنوان کرد: من این احساس را دارم که تمامی طرف ها تمایل به مشاهده یک نتیجه سازنده و سودمند دارند. ما تا 24 نوامبر همچنان زمان داریم و نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا اطمینان حاصل شود و بخش کوچک باقی مانده اما بسیار مهم به گونه ای حل و فصل شود که مورد قبول همگان باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: