واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
بازی های آسیایی 2014

پیروزی تیم ملی والیبال برابر قطر در مرحله دوم

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه مرحله دوم هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون موفق به شکست قطر شد.
تدبیر24: رقابت های مرحله پلی آف مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 از صبح امروز یکشنبه در شهر اینچئون کره جنوبی آغاز شد تا 16 تیم شرکت کننده در این رقابت ها در دو دسته کلی برای مقام های اول تا هشتم و نهم تا شانزدهم با یکدیگر رقابت کنند.

تیم ملی والیبال ایران که در گروه E با تیم های قطر، کره جنوبی و هند همگروه است امروز در چهارمین دیدار خود در مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی به مصاف قطر رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

ملی پوشان والیبال ایران که در دور مقدماتی با سه پیروزی سه بر صفر و کسب 9 امتیاز به مرحله دوم صعود کرده بودند، در این مسابقه نیز قطر را در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر19 از پیش رو برداشتند تا مرحله دوم این رقابت ها را نیز با اقتدار آغاز کرده باشند.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار از امیر غفور، عادل غلامی، فرهاد ظریف، مجتبی میرزاجانپور، سعید معروف، شهرام محمودی و فرهاد قائمی به عنوان ترکیب آغاز کننده استفاده کرد.

تیم های ملی والیبال ایران و قطر که در گروه E هشت تیم برتر با یکدیگر رقابت می کنند، فردا دوشنبه در دومین مسابقه خود در این مرحله به ترتیب به مصاف تیم های کره جنوبی و هند می روند.

عبداللطیف حمود از عربستان سعودی و پراباکاران از کشور هند به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم قضات دیدار ایران و قطر را بر عهده داشتند.

قبل از مسابقه ایران و قطر، یک مسابقه در دسته تیم هایی که برای عنوان نهم تا شانزدهم تلاش می کنند، برگزار شد که تیم ملی والیبال قزاقستان موفق به شکست سه بر صفر هنگ کنگ با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 22 شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: