واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
بازیهای آسیایی 2014

پرویز هادی دهمین مدال طلا را به کاروان ایران آورد

پرویز هادی کشتی گیر وزن 120 کیلوگرم ایران دهمین مدال طلای بازیهای آسیایی اینجئون را برای کشور به ارمغان آورد.
تدبیر24: پیش از او میثم مصطفی جوکار در وزن 86 کیلوگرم و مسعود اسماعیل پور در فینال وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای آسیایی اینچئون با پیروزی برابر حریفان خود صاحب مدال های طلای این وزن شدند.

میثم مصطفی جوکار در فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای آسیایی با پیروزی برابر حریف قزاقستانی صاحب مدال طلا شد و نهمین مدال طلای ایران را کسب کرد.

مسعود اسماعیل پور (دارنده مدال نقره و برنز پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان) امروز (دوشنبه) در فینال وزن 61 کیلوگرم برابر باجرانگ باجرانگ دارنده مدال برنز رقابت های کشتی سال 2013 جهان از هند قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 5 حریف خود را از پیش رو برداشت و عنوان نخست را کسب کرد.

اسماعیل پور با کسب عنوان قهرمانی اولین مدال طلای بازیهای آسیایی خود و هشتمین مدال طلای کاروان ایران را هم بدست آورد.

وی دو طلای قهرمانی آسیا در سال 2014 قزاقستان و 2010 دهلی نو، مدال نقره 2012کره جنوبی و مدال برنز 2009 تایلند را در کلکسیون افتخارات خود دارد و با طلای بازیهای آسیایی اینچئون کلکسیون آسیایی خود را تکمیل کرد.

اواکنون طلای رقابت های قهرمانی جهان و بازیهای المپیک را در کلکیسیون افتخارات کم دارد.

اسماعیل پور در رقابت های وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای آسیایی در دور نخست مقابل جمشید کنجی یف ازازبکستان با نتیجه 11 بر یک به برتری دست یافت.

اسماعیل پور در دور دوم لی سئونگ چول از کره جنوبی را با نتیجه 7 بر 2 با اقتدار شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در مرحله نیمه نهایی در یک کشتی دیدنی با نتیجه 8 بر 3 از سد دولت نیازبیکوف از قزاقستان دارنده مدال برنز جهان به برتری دست یاف و فینالیست شد.

میثم مصطفی جوکار هم امروز در فینال وزن 86 کیلوگرم برابر یسبولات نورژوم بایف از قزاقستان با نتیجه قاطع 14 بر 4 به پیروزی رسید و ضمن کسب مدال طلا، نهمین طلای کاروان ایران در بازیهای آسیایی اینچئون را رقم زد.

جوکار مدال طلای رقابت های قهرمانی سال 2014 قزاقستان و دو مدال نقره رقابتهای قهرمانی سال 2008 کره جنوبی و 2007 قرقیزستان را در کارنامه دارد.

آزادکار همدانی تیم ملی در رقابت های وزن 86 کیلوگرم بازیهای آسیایی در دور اول مقابل ژان فنگ از چین نفر سوم آسیا با نتیجه 11 بر یک به پیروزی رسید.

جوکار در مرحله دوم هم پاوان کومار از هند را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در مرحله نیمه نهایی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد برابر گواینگ کیم از کره جنوبی قرار گرفت و با شکست این حریف راهی دیدار نهایی این وزن شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: