واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

اعتصاب خلبانان 'لوفت هانزا 'در آلمان

خلبانان شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان در اعتراض به تغییر شروط بازنشستگی پیش از موعد اعتصاب می کنند.
تدبیر24: اتحادیه خلبانان آلمان از اعضای خود خواسته است پروازهای طولانی (بین 6 تا 12 ساعت) که از فرانکفورت بین ساعات 8 صبح تا 11 شب انجام می شود را عملیاتی نکنند. خلبانان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا موافقت خود را با این درخواست اعلام کردند.

این اتحادیه اعلام کرد: در حالی که مدیران شرکت هواپیمایی لوفت هانزا نتوانسته اند تاکنون پیشنهادی ارزشمند را برای مصالحه مطرح کنند، چاره ای غیر از اعتصاب وجود ندارد. اما در همان حال برای دست یافتن به تعاملی به منظور ممانعت از اعتصاب های بیشتر اماده ایم.

اعتصاب خلبانان لوفت هانزا که از روز سه شنبه ( فردا- 30 سپتامبر/ 8 مهر) ،برگزار می شود،چهارمین دور از اعتصاب های شرکت لوفت هانزا در هفته های اخیر است. نخستین دور در پایان ماه اوت (10 شهریور) در مورد پروازهای ارزان قیمت شرکت وابسته به لوفت هانزا یعنی 'جرمن وینگز/ Germanwings ' انجام شد. دومین دور اعتصاب یک هفته بعد از آن، پروازهای داخلی و منطقه ای را از فرانکفورت در برگرفت و سومین دور فرودگاه مونیخ به عنوان دومین شهر بزرگ تجاری آلمان را شامل شد.

خلبانان لوفت هانزا در شرایط کنونی می توانند به درخواست خود در سن پنجاه و پنج سالگی پیش از موعد بازنشسته شوند. آنها با طرحی مخالف هستند که قصد دارد حداقل سن بازنشستگی و سهم بیمه از حقوق بازنشستگی را برای آنان افزایش دهد.

اعتصاب خلبانان لوفت هانزا در حالی آغاز می شود که خلبانان شرکت هوایی 'ایر فرانس' فرانسه شامگاه گذشته بعد از 14 روز به اعتصاب خود پایان دادند.

خلبانان ایرفرانس روز 15 سپتامبر (24 شهریور) در اعتراض به سیاست های جدید این شرکت به ویژه برنامه پروازهای ارزان قیمت اعتصاب کردند. هرچند موفق شدند این طرح را لغو کنند، اما در مورد شرایط کاری در 'ترانساویا فرانس' ضمانت های بیشتری مطالبه کرده اند.

شرکت هواپیمایی 'ایرفرانس- کی ال ام' که در سال 2004 و در پی ادغام شرکت فرانسوی ایر فرانس و شرکت هلندی کی ال ام تشکیل شد، قرار بود در راستای سیاست های جدید خود پروازهای ارزان قیمت را در قالب شرکت ترانساویا به عنوان یکی از بازوهای زیرمجموعه خود، توسعه دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: