واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

ضبط دو میمون و یک عقاب در تهران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: ماموران این یگان عصر سه شنبه موفق به ضبط دو قلاده میمون و قطعه عقاب از یک رستوران درحومه تهران شدند.
تدبیر24: اسماعیل میرانزاده روز چهارشنبه افزود: در پی کسب اطلاع از نگهداری یک قطعه عقاب و دو قلاده میمون در یکی از رستوان های حاشیه جاده امامزاده داوود، ماموران اجرایی یگان حفاظت استان تهران به محل مورد نظر مراجعه و اقدام به ضبط این حیوانات کردند.

وی با اشاره به اینکه دو قلاده میمون با جنسیت نر و ماده از نژاد زروس هستند، افزود: در این عملیات با توجه به اینکه متصدی رستوران هیچگونه مجوزی برای نگهداری جانوران مذکور ارائه نداد پرونده تخلف برای وی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شد.

میرانزاده خاطر نشان کرد: نگهداری اینگونه حیوانات، آن هم در فضای نامناسب در اماکن عمومی به خصوص محل پذیرایی عموم، مغایر با اصول بهداشتی می باشد.

وی اضافه کرد: رستوران داران به طور عمده بدون آگاهی از عواقب آن و به صرف جلب مشتری حیوانات را به صورت نامناسب در اسارت نگهداری می کنند که این موضوع هم موجب آزار و اذیت حیوان شده و هم باعث شیوع بسیاری از بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان می شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کردکه نگهداری هرگونه جانور وحشی اعم از بومی یا غیر بومی در کشور تحت هر شرایطی نیاز به کسب مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست دارد.

میرانزاده اظهار کرد: برخورد قاطع با متخلفان از قوانین شکار و صید، حفاظت و بهسازی محیط زیست در حوزه محیط زیست طبیعی و یا انسانی امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: