واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

آخرین وضعیت ملی‌پوشان بسکتبال

پزشک تیم ملی بسکتبال آخرین وضعیت ملی‌پوشان را برای فینال بازی‌های آسیایی تشریح کرد.
تدبیر24: دکتر مجید قاسمی پزشک تیم ملی بسکتبال در اینچئون درباره وضعیت ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: خدا را شکر شرایط بازیکنان خوب است. مهدی، صمد و حامد حدادی که آسیب دیدگی‌هایی دارند در شرایط ایده‌آل هستند و می‌توانند بازی کنند. با این حال همچنان درمان بر روی ملی‌پوشان ادامه دارد. مهدی کامرانی که از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود بعد از هر مسابقه احساس درد می‌کند و فیزیوتراپی روی آن انجام می‌شود. صمد هم جدا از زانو درد کف پا داشت که ملتهب شده بود و به همین دلیل دو روز بازی نکرد. نمی‌توانست راحت راه برود و احساس درد می‌کرد به همین دلیل چون بازی‌ها سبک بود به او استراحت دادیم و حالا به طور کامل بهبود پیدا کرده مختصر دردی دارد که آن هم قابل تحمل است.

وی ادامه داد: از ابتدای اردو یکی دو سرماخوردگی داشتیم که خدا را شکر مشکل حل شده و بچه‌ها به شرایط مورد نیاز رسیده‌اند. تنها اوشین بود که به صددرصد بهبودی برنگشته اما شرایط خوبی دارد. آرمان زنگنه هم دیگر بازیکنی بود که در مسابقه دوم از ناحیه مچ پا دچار پیچیدگی شد و ما از همان زمان درمان‌ها را آغاز کردیم و با انجام کارهای تقویتی حالا او نیز به شرایط ایده‌آلش رسیده است.

صادقی در پاسخ به این سوال که چه چگونه مهدی کامرانی تنها با یکی دو روز درمان به بازی رسید و حالا بدون مشکل در زمین حضور دارد بیان کرد: یک سری کارها و تکنیک‌های خاص است که در شرایط بحرانی انجام می‌دهیم تا بتوانیم در کمترین زمان بیشترین بازده را بگیریم. این تکنیک‌ها بخصوص برای پیچیدگی‌ پا انجام می‌شود که بتوانیم خیلی سریع بازیکن را به مسابقه برسانیم. معمولا بلافاصله بعد از اسیب دیدگی درمان شروع می‌شود زمان استراحت به بازیکن نمی‌دهیم. یخ‌درمانی و دادن موقعیت‌هایی به پای آسیب دیده سعی می‌کنیم تا درد و تورم کاهش پیدا کند و سپس با فعالیت‌های تحریکی، تقویتی و درمانی بازیکن را برای مسابقه آماده می‌کنیم.

او افزود: مهدی کامرانی تنها زمانی که استراحت داشت و فعالیت نکرد از زمان مصدومیت تا شب بود که به هتل رسیدیم. از همان شب ما درمان را آغاز کردیم و ساعت یک یا دو بامداد خوابیدیم. بلافاصله از ساعت 8 صبح فردا درمان ادامه پیدا کرد. خدا را شکر مهدی انرژی زیادی گذاشت و من نیز سعی کردم با تمام توانم به او کمک کنم تا به بازی برسد. سرمربی تیم نیز با اینکه به مهدی اجازه استراحت داده بود وقتی دید می‌تواند بازی کند برای دور نشدن از فضای مسابقه به او فرصت بازی داد.

پزشک تیم ملی بسکتبال در ادامه به ایسنا گفت: من هر روز صبح با سرمربی تیم صحبت دارم و گزارشی از وضعیت بازیکنان بها و ارائه می‌دهم. در این گزارش نیز می‌گویم که کدام بازیکن شرایط مسابقه دارد و کدام یک باید استراحت کند. خدا را شکر همه بازیکنان آماده‌اند تا در آخرین مسابقه‌شان به میدان بروند. جا دارد از داود ترکاشوند ماساژور تیم ملی نیز تشکر کنم که برای ملی‌پوشان زحمت می‌کشد و به من نیز کمک می‌کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: