واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

وضع ترافیکی جاده ها در عیدقربان

پلیس راهور ناجا آخرین محدودیت های جاده ای را در روز یکشنبه مصادف با عید سعید قربان در دو محور کرج - چالوس و هراز اعلام کرد.
تدبیر24: به گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر و کامیون ها از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز یکشنبه 13 مهر ماه الی 3 بامداد روز دوشنبه مورخ 14 مهر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 روز یکشنبه مورخ 13 مهر الی 3 بامداد روز شنبه مورخ 14 مهر از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها از این محور کماکان ممنوع است.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 روز یکشنبه 13 مهر الی ساعت 1 بامداد دوشنبه 14 مهر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 15 روز یکشنبه 13 مهر الی 1 بامداد دوشنبه 14 مهر از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

پلیس راه استان البرز موظف است طوری برنامه ریزی کند که حداکثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیر کبیر (شروع ساعت محدودیت) نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام کند.

پلیس راه استان های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو و دیگری در انتها قرار دارد، اسکورت کند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: