واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

دستگیری دو شکارچی در ایجرود

مسوول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود گفت: دو شکارچی که در نزدیک سد 'قرخانلو' ایجرود دست به شکار دو قطعه کبک و دو قطعه خوتکا زده بودند توسط ماموران یگان حفاظت این شهرستان دستگیر شدند.
تدبیر24: حامد تقی بگلو روز شنبه افزود: از این دو شکارچی متخلف علاوه بر لاشه های چهار پرنده، دو قبضه اسلحه ته پر دولول و تک لول قاچاق ، 9 تیر فشنگ ساچمه و چهار تیر فشنگ چارپاره مخصوص شکار چهارپایان کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: مامورین یگان حفاظت شهرستان ایجرود در پی دریافت گزارش های مستند همیاران محیط زیست این شهرستان مبنی بر شکار غیرمجاز در سد قارخاتلو، بلافاصله به محل اعزام و موفق به دستگیری متخلفین شدند.

مسوول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود گفت: برای این دو شکارچی متخلف و غیرمجاز، پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی حقوقی و اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.

تقی بگلو از همیاران محیط زیست شهرستان ایجرود که در کشف و اطلاع رسانی تخلفات شکار و صید با محیط زیست در این شهرستان همکاری نزدیک و خوبی دارند تقدیر و تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت این شهرستان بطور شبانه روز در حال گشت زنی در مناطق طبیعی هستند و در صورت مشاهده شکارچیان غیرمجاز بدون هیچ اغماض با آنان برخورد قانونی خواهند کرد.

'خوتکا' از پرندگان آبزی و مهاجر بوده و در ردیف خانواده 'مرغابیان' قرار دارد که در دریاچه ها، آبگیرها، سدها و تالاب ها زیست می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: