واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۳۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

اجرای 386طرح توسط پلیس در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: در شش ماه نخست سال جاری 386 طرح توسط پلیس اجرا شده است که طی آن بیش از 11 هزار نفر دستگیر شدند.
تدبیر24: سلمان امیری جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که در مجتمع شهید آقایی برگزار شد، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 386 طرح در خصوص مبارزه با سرقت،‌ پیشگیری از وقوع جرائم، ارتقا امنیت اجتماعی، ‌پاکسازی محلات آلوده و برخورد با انواع ناهنجاری‌ها، اجرا شده است که طی آن 11 هزار و 920 نفر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به افزایش 70 درصدی کشف قتل‌ها در شش ماهه نخست سال جاری اعلام کرد:‌ فرماندهی انتظامی عملکردی موفق در راستای کاهش جرم داشته است به طوری که در وقوع مجموعه سرقت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 14 درصد، وقوع سرقت‌ به عنف پنج درصد، وقوع قتل 19 درصد، خودکشی 44 درصد و سرقت مسلحانه نیز 100 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: در مبارزه با موادمخدر طی شش ماهه نخست سال جاری 2562 معتاد متهاجر و قاچاقچی دستگیری شدند همچنین در این مدت افزایش 40 درصدی کشفیات و افزایش کشف 226 درصدی قاچاق سیگار را شاهد بوده‌ایم.

امیری ادامه داد: در تصادفات درون شهری کاهش 30 درصدی تصادفات منجر به فوت، و کاهش 30 درصدی تصادفات منجر به جرح و در تصادفات برون شهری نیز کاهش 16 درصدی تصادفات منجر به فوت و افزایش 21 درصدی تصادفات منجر به جرح ثبت شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: نیروی انتظامی استان قزوین در جشنواره شهید رجایی رتبه نخست را در بین دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان کسب کرد.
برچسب ها: تدبیر24 پلیس قزوین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: