واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

تهران میزبان جشنواره حافظ و موسیقی

به مناسبت روز بزرگداشت حافظ ،جشنواره حافظ و موسیقی با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود.
تدبیر24: در این جشنواره که 20 تا 22 مهرماه جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود ، پیشکسوتان و هنرمندان جوان موسیقی ایرانی و همچنین چند استاد ادبیات و حافظ شناس به اجرا و سخنرانی می پردازند.

در اولین روز از این جشنواره که 20 مهرماه ساعت 21 برگزار می شود، تقی سعیدی نوازنده سه تار و خواننده به همراه محمود رفیعیان نوازنده تنبک به اجرا می پردازد. در بخش دیگری نیز وحید تاج خواننده به همراه عیسی غفاری (سه تار)، امیرعباس ستایشگر(سه تار) و پویان گرامی(تنبک) موسیقی ایرانی را اجرا خواهند کرد.

در دومین روز از این جشنواره در تاریخ 21 مهرماه ، مظفر شفیعی خواننده به همراه ابوسعید مرضایی(سه تار) و فربد یداللهی(تنبک) قطعاتی را اجرا خواهند کرد.

در بخش سخنرانی نیز که در هر روز از سوی برگزار کنندگان تدارک دیده شده ، دُره دادجو صحبت خواهد کرد و سپس مجتبی عسگری خواننده به همراه محمد رضا ابراهیمی (تار) ، احسان ذبیحی فر(کمانچه) و سینا خشک بیجاری(تنبک) قطعاتی را اجرا می کنند.

در روز 22 مهرماه و در آخرین روز از جشنواره «حافظ و موسیقی»، علی جهاندار و محمد آدینه محمدی اجرای موسیقی خواهند داشت و با سخنرانی هرمز رحیمیان ، حسین علیشاپورخواننده به همراه کاوه شفیعی(سنتور) و محمد رضا شرایلی(تنبک) قطعاتی از موسیقی ایرانی را اجرا خواهند کرد.

اولین جشنواره حافظ و موسیقی 20 تا 22 مهر از ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود که علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: