واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴

کشف 12میلیون لیتر سوخت قاچاق

فرمانده دریابانی هرمزگان گفت: در نیمه اول سال جاری افزون بر 12میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران این یگان انتظامی در این استان کشف شد.
تدبیر24: سرهنگ احمد دادستانی روز چهارشنبه افزود: این میزان در مقایسه با پنج میلیون لیتر سوخت کشف شده در مدت مشابه سال گذشته، بیش از 240 درصد رشد داشته است.

وی اظهار کرد: در همین مدت افزون بر 945 فروند شناور که در کار قاچاق سوخت فعالیت می کردند در آب های این استان توقیف شدند.

وی این موفقیت ها را نتیجه تلاش های شبانه روزی ماموران دریابانی استان و برخورد قاطعانه آنها با قاچاقچیان و همکاری سایر نهادهای ذیربط با دریابانی استان اعلام کرد و گفت: این رویه در نیمه دوم سال جاری نیز با قاطعیت بیشتر ادامه خواهد یافت و با آلوده شدن آب دریا توسط قاچاقچیان سوخت به شدت مبارزه خواهد شد.

به گفته وی، در نشست اعضای کمیسیون قاچاق استان هرمزگان که چند روز گذشته با حضور استاندار هرمزگان برگزار شد در این خصوص تصمیمات مهمی اتخاذ و قرار شد که با هماهنگی دستگاه قضایی با افرادی که سوخت را به دریا می ریزند به شدت برخورد و جریمه های سنگینی برای این عمل ناشایست اعمال شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد دستگاه های ذیربط از جمله ادارات کل حفاظت محیط زیست، شیلات و بنادر و دریانوردی با این پدیده ضد محیط زیست دریایی از آنها خواست به عنوان شاکی برعلیه قاچاقچیان وارد عمل شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: