واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

نمایندگی وزارت امور خارجه در گرگان فعال شد

نمایندگی وزارت امور خارجه درگرگان مرکز استان گلستان با حضور معاون کنسولی و امور مجلس این وزارتخانه راه اندازی شد.
تدبیر24: معاون کنسولی و امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در این مراسم گفت: در حال حاضر 26 دفتر نمایندگی وزارت خارجه در سطح کشور راه اندازی شده که 21 مرکز در مراکز استان ها و مابقی در سایر مناطق فعالیت دارند.
'حسن قشقاوی' اظهار کرد: با راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان گلستان تعداد این دفاتر در داخل کشور به بیست و هفت دفتر رسید.
وی اضافه کرد: بزودی بیست و هشتمین دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان زنجان راه اندازی می شود تا بتوانند وظایف محوله را انجام دهد.
قشقاوی افزود: دفاتر نمایندگی وزارت خارجه در استان ها باید فعالیت های خود را با مدیریت ارشد استان ها هماهنگ کرده تا بتوانند وظایف را به درستی انجام دهند.
معاون وزیر امور خارجه اضافه کرد: با راه اندازی این نمایندگی، گلستان از هویت استانی و ملی خود خارج شده و هویتی بین المللی پیدا خواهد کرد و مسؤولان مربوطه در استان باید تلاش زیادی برای توسعه روابط بین الملل داشته باشند.
وی تشکیل شورای روابط خارجی و ایجاد خواهر خانوادگی با برخی شهرهای کشورهای هم مرز را از برنامه های نمایندگی وزارت امور خارجه در استان ها اعلام کرد.
قشقاوی تصریح کرد: علاوه بر آن دفاتر نمایندگی وزارت خارجه در استان ها می توانند با کمک سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در خارج کشور به خصوص کشورهای همسایه زمینه سرمایه گذاری خارجی را در استان ها فراهم کنند.
استاندار گلستان نیز در سخنانی گفت: ایجاد نمایندگی وزارت خارجه در گرگان زمینه ساز گسترش روابط بین المللی بین استان گلستان و کشورهای خارجی بویژه کشورهای همجوار است.
'حسن صادقلو' افزود: این نمایندگی همچنین می تواند باعث جذب سرمایه گذاری گلستانی های مقیم خارج کشور به این استان شود و زمینه تعامل بیشتر برای برقراری ارتباط سرمایه گذاران استان با خارج کشور را فراهم می کند.
در این مراسم 'علی قربانیان' به عنوان مسوول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان معرفی شد.ک3
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: