واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

تاثیرات محرم و صفر بر بازار خودرو

رییس اتحادیه نمایشگاه‌های اتومبیل از تشدید رکود بازار خودرو در ماه‌های آینده به دلیل در پیش بودن ماه‌های محرم و صفر خبر داد.
تدبیر24: حسن زمانی افشار در اظهار کرد: ‌به طور معمول خرید خودرو در ماه‌های محرم و صفر به حداقل می‌رسد.

وی با بیان اینکه مردم ایران در ماه‌های محرم و صفر بیشتر علاقه‌مند به حضور در مجالس مذهبی و مراسم عزاداری هستند، خاطرنشان کرد:‌ به همین دلیل بیشتر مردم ترجیح می‌دهند در این ماه‌ها از خرید خودرو خودداری کنند.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌های اتومبیل ادامه داد:‌ البته پیش‌بینی می‌کنیم که با پایان یافتن ماه صفر و نزدیک شدن به بهمن ماه و ایام پایانی سال، حجم معاملات در بازار خودرو افزایش یابد.

وی افزود: هم‌اکنون بازار خودرو اشباع است و حجم خودروهای موجود در بازار به ویژه خودروهای وارداتی بیشتر از میزان تقاضای مصرف‌کنندگان است. به همین دلیل هرگونه افزایش در قیمت محصولات منتفی خواهد بود.

زمانی افشار با بیان اینکه یکی از دلایل پایین بودن حجم معاملات در بازار خودرو پایین آمدن قدرت خرید مصرف‌کنندگان است، تصریح کرد: در صورتی که تدابیر دولت برای کاهش تورم و افزایش قدرت خرید مصرف‌کنندگان به نتیجه برسد شاهد تحولی در بازار خودرو خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: