واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۳۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

از سرگیری پروازهای ایران -قرقیزستان

عضو اتحادیه شرکت‌های هواپیمایی مشهد از راه‌اندازی مجدد پرواز مشهد - بیشکک خبر داد و گفت: بلیت این پرواز 650 دلار است.
تدبیر24: محسن کریمی اظهار کرد: از هشت سال پیش که پرواز بیشکک، قرقیزستان را به مقصد ایران ترک کرد و در مشهد سقوط کرد، پروازهای این دو کشور نیز متوقف شد اما این پرواز با ظرفیت 150 نفر 28 مهرماه سال جاری از سرگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هفته‌ای یک پرواز در سه‌شنبه‌ها برنامه‌ریزی شده که امیدواریم به هفت پرواز در هفته برسد. همان‌طور که این شرکت در سال 2001 با یک پرواز در هفته کار خود را در افغانستان شروع و در حال حاضر ماهی 50 پرواز به شهرهای مختلف افغانستان انجام می‌دهد.

کریمی افزود: پروازها با هواپیمای آویا ترافیک قرقیزستان شروع و به زودی پس از حل بعضی مشکلات در قرقیزستان پروازهای آسمانی نیز راه‌اندازی خواهد شد.

عضو اتحادیه شرکت‌های هواپیمایی مشهد در خصوص اهداف راه‌اندازی این پروازها اظهار کرد: استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت اقتصادی کشورمان در قرقیزستان و جذب توریست از انواع مختلف زیارتی، سیاحتی و درمانی از جمله اهداف این پرواز است.

وی با اشاره به اینکه کشور ترکیه هفته‌ای 25 و ماهی 100 پرواز به قرقیزستان انجام می‌دهد، گفت: قطعا قرقیزستان ظرفیت و پتانسیل پروازهای زیادی دارد. همانطور که قیمت بلیت از ایران تا قرقیزستان تا قبل از شروع این پروازها 1200 دلار بود ولی این نرخ به 650 دلار رسیده و امیدواریم به پایین‌تر از این نیز برسد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: