واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
ادامه رایزنی‌ها با اشتون و مقامات آمریکایی

ظریف و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای راهی وین شدند

قرار است ظریف و اشتون شام کاری داشته باشند تا روند مذاکرات و نیز نحوه ادامه آن بر سر اختلافات اساسی را بررسی کنند./ظریف نیز با جان کری و کاترین اشتون نشست سه جانبه‌ای خواهد داشت.
تدبیر24: وزیر امور خارجه کشورمان بامداد امروز برای هشتمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای با محوریت دیدارهای دوجانبه با هیات آمریکایی عازم وین پایتخت اتریش شد.
سیدعباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه،‌ حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌المللی، داود محمدنیا مشاور وزیر خارجه، محمد امیری مدیرکل امور پادمان‌های سازمان انرژی اتمی و پژمان رحیمیان مدیرکل حوزه ریاست سازمان انرژی اتمی، (اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای) و همچنین امیرحسین زمانی‌نیا و جمشید ممتاز مشاوران حقوقی در این رایزنی‌ها حضور دارند.
قرار است محمدجواد ظریف و کاترین اشتون شامگاه سه‌شنبه به وقت وین شام کاری داشته باشند تا روند مذاکرات و نیز نحوه ادامه آن بر سر اختلافات اساسی را بررسی کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان روز چهارشنبه نیز با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و اشتون نشست سه جانبه‌ای خواهد داشت.
گفتنی است که سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیرخارجه ایران صبح امروز با ویلیام برنز قائم مقام وزیر خارجه و وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا در هتل پله کوبورگ شهر وین به گفت‌وگو بپردازند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: