واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۳۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

قدردانی رئیس کمیته ملی المپیک از دولت یازدهم

برای نخستین بار پس ازانقلاب 100 درصد بودجه کمیته ملی المپیک در شش ماه نخست سال پرداخت شد.
 تدبیر24: کیومرث هاشمی در نشست خبری ارایه عملکرد این کمیته در بازیهای آسیایی 2014 افزود: وظیفه دارم از شخص رئیس جمهوری و معاونین وی آقایان محمد باقر نوبخت و اسحاق جهانگیری و همچینن نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایتی که از این کمیته و ورزشکاران داشتند قدردانی کرده و امیدواریم این حمایت ها تا المپیک 2016 برزیل ادامه یابد.
وی ادامه داد: پس ازحضور درکمیته ملی المپیک احساسم بر این بود که جامعه ورزش از جنجال و تنش های موجود خسته شده و باید آرامش به آن باز گردد و به همین دلیل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در راستای شرح وظایف خود به فدراسیون ها یاری رسانده و در کنار هم تنها به موفقیت ورزش ایران فکر می کنند.
رئیس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: فرصت کمی برای آماده سازی تیم ها برای حضور در اینجئون داشتیم و به همین دلیل بیشتر تمرکز ما روی رشته های مدال آور بود واز سه ماه قبل 18 رشته اعزامی که شانس مدال داشتند را اعلام کرده و در روزهای پایانی شنا، ژیمناستیک، بدمینتون وتنیس روی میز را که هیچ انتظار کسب مدال از آنان نمی رفت به عنوان رشته های حمایتی به فهرست اعزامی ها افزودیم.
وی با تاکید براینکه پیش بینی کسب 25مدال طلا دربازیهای آسیایی 2014 شده بود، گفت:اگر در وزنه برداری بهتر عمل می کردیم و در کشتی حق خوری وجود نداشت این 25 مدال طلا محقق می شد اما با وجود این مشکلات به 75 درصد پیش بینی صورت گرفته در کسب مدال دست یافتیم .
هاشمی بابیان اینکه کمیته ملی المپیک به هیچ عنوان نگاه دستوری به فدراسیون ها ندارد، گفت: زمان دستور دادن گذشته است و اگر ما مطلبی را یادآورشده و یا نکته ای گوشزد می کنیم هدف ما ارتقا ورزش کشور و موفقیت رشته های مختلف ورزشی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: